قیمت مغز پسته گلدار دهن بست _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته گلدار دهن بست

قیمت مغز پسته گلدار دهن بست _ شرکت بازرگانی شادیز، انواع مغز پسته گلدار را با قیمت مناسب به خریداران داخلی  و خارجی عرضه می نماید.

قیمت مغز پسته گلدار دهن بست

مغز پسته گلدار یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع مغز پسته تولیدی ایران است. این نوع مغز پسته از پسته دهن بست و خندان تهیه می شود که به نوع اول،شکستنی و به نوع دوم دست شکن می گویند. هر دو نوع مغز پسته گلدار شکستنی و دست شکن رنج قیمتی بالایی دارند.

مغز پسته گلدار به دلیل این که از نظر سایز سالم است و درصد خرد و لپه در آن مشخص است معمولا برای مصارف تزئینی از آن استفاده می شود.بهترین نوع مغز پسته گلدار،مغز پسته ممتاز زرندی است. و همانطور که از نام آن پیداست در منطقه زرند استان کرمان تولید می گردد.پس از مغز پسته ممتاز زرندی، مغز پسته گلدار احمد آقایی،کله قوچی و فندقی از نظر کیفیت بهتر می باشند.

مغز پسته گلدار ممتاز زرندی چون از پسته خندان تهیه می شود آن را توسط نیروی انسانی و به وسیله دست تولید می کنند. اما نمونه های دیگر مغز پسته گلدار که از پسته دهن بست به وجود می آید توسط دستگاه شکسته و تولید می شود که به آن ها شکستنی می گویند.

قیمت گذاری مغز پسته گلدار با توجه به موارد زیر انجام می شود:

  • نوع پسته
  • گلداری مغز
  • سالم بودن مغز
  • درصد لپه و خرد شدگی
  • سایز مغز
  • و…

مغز پسته گلدار ممتاز زرندی

پسته رقم ممتاز زرند از جمله پسته هایی است که مغز بسیار زیبا و خوش طعمی دارد . شهرت این پسته به حدی است که علاوه بر دهن بست آن،پسته خندان شده را که کمتر از آن برای تهیه مغز استفاده می شود را،با استفاده از نیروی انسانی شکسته و از مغز گلدار آن استفاده می کنند.

از مهم ترین ویژگی های مغز پسته گلدار زرند مغز بسیار قرمز و گلدار آن می باشد. علاوه بر این داخل مغز آن نیز کاملا به رنگ سبز روشن است. از مغز پسته گلدار ممتاز برای صادرات به کشورهای مختلف نظیر هند استفاده می شود. کشور هند از طرفداران پر و پا قرص این نوع مغز پسته است.

مغز پسته هر چه داخل آن سبز تر باشد و کمتر به زردی میل پیدا کند کیفیت و قیمت بالاتری دارد. به همین دلیل پسته دهن بست به دو نوع مغزی و آب خندان تقسیم بندی می شود.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز؛ انواع مغز پسته گلدار دهن بست و دست شکن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی با مشاوران مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پستهمغز پسته

قیمت مغز پسته دهن بستقیمت مغز پسته گلدار دهن بستمغز پسته دهن بست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *