تجارت بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

تجارت بادام مامایی سامان

تجارت بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزه تجارت بادام مامایی سامان در ایران شناخته می شود.

تجارت بادام مامایی سامان

تجارت بادام مامایی مرغوب و با کیفیت سامان،از فرصت های بی نظیر اشتغال،تولید و کارآفرینی برای استان چهار محال بختیاری به شمار می رود.

تولید این محصول بی نظیر و فوق العاده در استان چهار محال بختیاری،نتیجه زحمت و تلاش باغداران زحمتکش و با تجربه در شهرستان های سامان و بن است. آب و هوای مساعد و خاک مناسب مناطق حاشیه زاینده رود نیز از دیگر عوامل تولید این خشکبار ارزشمند است.

شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری است. بیشترین سطح زیر کشت بادام مامایی نیز به این منطقه اختصاص دارد. این استان با تولید ۲۰ درصد از بادام مصرفی کشور به عنوان بزرگترین قطب تولید و هم چنین صادرات بادام در ایران شناخته می شود. سالانه بیش از ۲۴ هزار تن بادام از این بادام برداشت شده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

صادرات بادام مامایی؛ ارز آوری برای کشور

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام ایران است که به سبب داشتن ارزش غذایی و کیفیت بالا از آن برای صادرات استفاده می شود. صادرات بادام مامایی از جمله تجارت های پر سود است و ارز آوری نسبتا خوبی برای کشور به همراه دارد.

دلیل این امر هم قیمت بالای مغز بادام مامایی صادراتی در مقایسه با دیگر انواع خشکبار از جمله انواع بادام و پسته های صادراتی است. کشور هند از مشتریان اصلی و  بزرگ بادام مامایی سامان به شمار می آید. هر ساله حجم بسیار بالایی از بادام مامایی به این کشور صادر می گردد. پس از هند کشور روسیه،ترکیه و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نیز از مشتریان این محصول با کیفیت می باشند.

تجارت بادام مامایی در مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز

شرکت شادیز از بزرگترین تامین کنندگان و صادر کنندگان عمده این محصول به صورت مستقیم برای خریداران محترم در نقاط مختلف می باشد. این شرکت در زمینه فروش و صادرات بادام مامایی در چندین سال اخیر فعالیت های چشمگیری داشته است.

محصولات این مجموعه به صورت مستقیم و دست اول همچنین با قیمت مناسب عرضه می گردد. خریداران و تجار داخلی و خارجی می توانند جهت خرید محصول با مدیر فروش یا بازرگانی این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادامبادام مامایی

تجارت بادام سامانتجارت بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *