قیمت پسته رفسنجان برای صادرات

قیمت پسته رفسنجان برای صادرات

قیمت پسته رفسنجان برای صادرات / قیمت پسته رفسنجان تاثیر به سزایی بر صادرات این محصول دارد.انواع پسته صادراتی رفسنجان به صورت عمده و در تناژ های بالا برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

جهت خرید انواع پسته رفسنجان با قیمت های فوق العاده با مجموعه تولیدی و بازرگانی پسته شادیز در ارتباط باشید.

قیمت پسته رفسنجان برای صادرات

بیشترین حجم پسته صادراتی در ایران از استان کرمان تامین می گردد. در شهرهای رفسنجان، سیرجان و کرمان به دلیل حجم تولید بالا قیمت ها مناسب تر هستند.

پسته های تولید شده در ایران تنوع بسیار بالایی دارد و همه انواع پسته در این شهرها به خصوص رفسنجان به صورت عمده تولید می شود. نیاز است تا برای صادرات نسبت به انتخاب بهترین پسته برای صادرات و پارامتر های مورد نظر دقت کافی اعمال گردد.

تولید عمده پسته در حجم بالا در رفسنجان سبب ایجاد یک بازار عرضه رقابتی می شود که همین رقابت در کاهش قابل توجه قیمت ها تاثیر گذار است، البته نباید فراموش کرد که در همین بازار های رقابتی در صورتی که سفارش های هیجانی بالایی وارد گردد قیمت ها حبابی شکل و بدون دلیل افزایش چشمگیری خواهد داشت که جزو بزرگترین مشکلات حوزه صادرات پسته به حساب می آید.

علت این موضوع بیشتر ریشه در بازار سنتی این محصول دارد و باید در زمینه صادرات پسته و قیمت ها با دقت بیشتری عمل کرد.

قیمت پسته رفسنجان برای صادرات

شهر رفسنجان به عنوان بزرگترین مرکز تولید پسته در ایران شناخته می شود که تعداد زیادی از تجار، پسته مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از این بازار تهیه می نمایند و با توجه به داشتن گمرک در این شهر کارهای صادراتی را از همین شهر انجام می دهند. از این رو قیمت پسته رفسنجان جهت صادرات بسیار مهم می باشد و بسیاری از تجار و صادرکنندگان به دنبال دریافت بهترین قیمت روز پسته می باشند.

انواع پسته صادراتی تولید شده در رفسنجان عبارتند از:

  • پسته فندقی
  • پسته احمد آقایی
  • پسته اکبری
  • پسته کله قوچی
  • پسته بادامی

شهر رفسنجان برای تجار صنعت پسته از دو جهت اهمیت دارد:

  1. تولید انواع پسته صادراتی در تناژهای بالا و امکان تهیه انواع پسته و مغز پسته با قیمت های کاملا رقابتی
  2. وجود گمرک و آزمایشگاه های معتبر جهت انجام کارهای صادراتی

گروه تولیدی و بازرگانی پسته ایرانی شادیز،هر ساله حجم بالایی از انواع پسته ایران را به کشور های مختلف صادر کرده و از طرفی آماده ارائه خدمات صادرات انواع پسته رفسنجان با قیمت مناسب طبق روش های نوین تجارت بین الملل می باشد.

جهت دریافت قیمت ها و خرید محصول با مدیر فروش مجموعه خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

مشاوره و فروش

 

پسته

پسته رفستجانپسته رفسنجان برای صادراتپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی رفسنجانصادرات پسته رفسنجانقیمت پستهقیمت پسته برای صادراتقیمت پسته رفسنجانقیمت پسته صادراتیقیمت پسته صادراتی رفستجانمغز پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *