قیمت گردو صادراتی _شرکت خشکبار شادیز

قیمت گردو صادراتی

قیمت گردو صادراتی _شرکت خشکبار شادیز توزیع کننده انواع گردوی صادراتی با قیمت بدون واسطه در ایران می باشد گردو از مهم ترین خشکبارهای صادراتی ایران است.

قیمت گردو صادراتی

کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان گردو در دنیا است که مقام پنجم صادرات آن را در دنیا به خود اختصاص داده است گردو در انواع و کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد به طور کلی قیمت گردو را با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،سالم بودن پوسته هم چنین تازگی آن محاسبه می کنند گردوهای صادراتی کیفیت بسیار بالایی دارند و با قیمت بالاتری نسبت به گردوهای معمولی به فروش می  رسند شرکت خشکبار شادیز یکی از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده گردو در ایران است که عمده گردوی درجه یک و صادراتی را با قیمت بدون واسطه به فروش می رساند.

انواع گردو ایرانی

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی هر یک از انواع گردو خصوصیات جداگانه ای دارند و به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شوند گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی از معروف ترین و مرغوب ترین گردوها در دنیا می باشند گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

مشتریان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را در هر کیفیت و هر حجمی بصورت عمده از این مجموعه خریداری فرمایند کلیه ی محصولات با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ی ارائه ی بهترین محصولات به مشتریان عزیز می باشد.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

قیمت گردوقیمت گردو صادراتیگردو صادراتیگردو صادراتی قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *