خرید بادام مامایی صادراتی _شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی صادراتی

خرید بادام مامایی صادراتی _شرکت خشکبار شادیز تامین کننده بادام مامایی صادراتی بصورت عمده در ایران می باشد بادام مامایی از بادام های مرغوب ایرانی است.

خرید بادام مامایی صادراتی

خرید و فروش بادام مامایی به عنوان مرغوب ترین بادام درختی ایران از بازار بسیار پر رونقی برخوردار است از بادام مامایی بیشتر جهت صادرات به کشورهای خارجی از جمله کشور هند استفاده می شود از این رو تامین بادام مامایی درجه یک جهت صادرات همواره از اهمین بالایی برای تجار و شرکت های بازرگانی برخوردار است شرکت خشکبار شادیز از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده بادام درختی در ایران است که شرکت ها و بازرگانان زیادی عمده محصول صادراتی خود را از آن خریداری می نمایند کلیه ی محصولات این مجموعه با درجه ی کیفی بالا و بصورت مستقیم از تولیدکنندگان تامین می گردد و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار داده می شود. جهت خرید و یا فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی است پوسته ی این بادام مانند بادام سنگی بسیار ضخیم و سخت است مغز بادام مامایی طعم شیرین و رنگ روشنی دارد درصد مغز این بادام از بادام سنگی بیشتر است بادام مامایی از ارقام دیرگل است اما میوه ی آن زود رس می باشد منشا این بادام ایران می باشد و بصورت عمده در استان چهارمحال بختیاری کشت می شود این بادام در درجه های کیفی مختلف در ایران تولید می گردد و بصورت مغز و یا با پوست به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد کشور هند از عمده خریداران بادام مامایی ایران است.

بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام مامایی را بصورت خام و با پوست به مشتریان ارائه می نماید در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام مامایی صادراتیخرید بادام صادراتیخرید بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *