پخش عمده بادام درختی در انواع مختلف _شادیز

پخش عمده بادام درختی

almonds in box top view on white wooden background


پخش عمده بادام درختی در انواع مختلف _شادیز منبع معتبر تهیه و توزیع انواع بادام درختی در ایران است بادام درختی از محبوب ترین بادام های ایرانی است.

پخش عمده بادام درختی

بادام یکی از میوه های مغز دار و بسیار خوش طعم است مغز بادام دارای درصد بالای چربی است و از روغن آن برای مصارف خوراکی و موضعی استفاده می کنند از مغز بادام های درختی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می کنند بادام های درختی بصورت خلال شده ،پودر و خام در بازار های کشور به فروش می رسند درخت بادام از درختان مقاوم در برابر کم آبی و خشکی است و در مناطق گرمسیری و خشک رشد می کند انواع مختلف بادام درختی شامل بادام سنگی،بادام مامایی ،بادام پوست کاغذی و بادام ربیع است.

بادام سنگی نوعی از بادام درختی است که پوسته ی چوبی بسیار محکم و سختی دارد مغز این بادام شیرین است و درصد چربی بالایی دارد از مغز این بادام بصورت خام و بو داده در آجیل ها استفاده می کنند بادام درختی زمان ماندگاری بالایی دارد و از آن برای صادرات نیز استفاده می شود قیمت بادام سنگی از سایر انواع بادام پایین تر است.

بادام مامایی از مرغوبترین بادام های درختی در ایران است پوسته ی چوبی این بادام جنس بسیار محکمی دارد درصد مغز این نوع بادام از بادام سنگی بیشتر است منشا بادام مامایی استان چهارمحال بختیاری است و بصورت عمده در این استان تولید می شود مغز بادام مامایی چربی بالایی دارد و از آن برای تولید صابون و صنایع دارویی ،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بادام پوست کاغذی یا منقی از محبوب ترین بادام های درختی است پوسته ی نازک این بادام بر روی مغز استحکام کافی ندارد و براحتی با فشار انگشت شکسته می شود بادام کاغذی از آجیل های لوکس است و از آن بصورت خام و نمک سود شده در انواع آجیل استفاده می شود از بادام کاغذی به عنوان تنقلات نیز استفاده میکنند مغز این بادام بسیار نرم است و طعم شیرینی دارد.

بادام ربیع منشا این بادام ایران است و جنس پوسته ی آن سخت است طعم مغز این بادام شیرین و رنگ آن روشن است درصد مغز آن حدود ۳۳ درصد است بادام ربیع از ارقام دیر گل و زود رس است و از مغز آن بصورت های مختلف در تهیه ی غذاها و تزیین دسرها استفاده می شود.

شرکت تجاری شادیز انواع بادام های مرغوب درختی را بصورت دست اول و مستقیم از باغداران تهیه و بدون دخالت هیچ واسطه ای به مشتریان ارائه می نماید کیفیت محصولات ما کاملا تضمینی می باشد درصورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام

انواع بادام درختیپخش عمده بادامپخش عمده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *