پسته کرمانی _ خرید و فروش پسته درجه یک

پسته کرمانی

پسته کرمانی _ خرید و فروش پسته درجه یک کرمان بصورت عمده در این مجموعه انجام می شود این استان مرکز اصلی تولید پسته در ایران می باشد.

پسته کرمانی

پسته،یکی از مغزهای بسیار لذیذ و تجاری ایران است که میزان صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است پ.سته های ایرانی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته ها در دنیا است و بصورت عمده در ایران کشت می شود. بیشترین سطح زیر کشت این محصول در ایران متعلق به استان کرمان است شهرهای رفسنجان،سیرجان،زرند و رابر از مناطق تولید کننده پسته در این استان هستند .انواع مختلف پسته شامل پسته اکبری،پسته احمدآقایی،پسته کله قوچی و اوحدی در این استان بصورت عمده کشت و برداشت می شود .پسته های تولیدی کرمان ظاهری لوکس،طعمی بی نظیر و مغزی پر چرب دارند و به همین دلیل در دنیا شهرت دارند .منطقه ی کرمان به دلیل اقلیم مناسب و ارتفاع مناسب از سطح دریا مکان مناسبی برای کشت و پرورش پسته است .

صادرات پسته

پسته های ایرانی از برترین محصولات صادراتی ایران هستند و به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد .صادرات پسته یکی از هدف های تجاری مهم تولید پسته در ایران است .پسته پس از فراورده های نفتی از مهم ترین محصولات صادراتی غیر نفتی در ایران هستند که سبب رونق اقتصادی و ارز آوری بالایی برای کشور شده اند .بیشترین حجم پسته های صادراتی در استان کرمان تولید می گردد کرمان از مهم ترین قطب های تولید و صادرات پسته در ایران است.

بازرگانی شادیز،صادر کننده انواع پسته ی کرمان بصورت خام و دست اول در بازارهای داخلی و خارجی است کلیه ی محصولات این مجموعه با درجه های کیفی بالا و با تضمین اصالت به مشتریان عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خریداری محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خاوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته

پسته کرمانیپسته کرمانی درجه یکخرید و فروش پسته کرمانیفروش پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *