کارخانه تولید پسته فرآوری شده

کارخانه تولید پسته فرآوری شده

کارخانه تولید پسته فرآوری شده _ کارخانجات پسته شادیز کلیه فعالیت های فرآوری پسته و فرآورده های آن را از زمان ورود تا تحویل محصول به بهترین شکل و تحت کنترل و نظارت لازم انجام می دهد.

کارخانه تولید پسته فرآوری شده

مجموعه کارگاه ها و کارخانه های ضبط و فرآوری پسته شادیز در سراسر کشور اقدام به تولید عمده پسته و فرآورده های آن به صورت فله و بسته بندی شده می نمایند.
معمولا ترمینال های ضبط پسته در نزدیک ترین نقطه به باغات این محصول احداث می شوند تا پسته در اولین زمان پس از تولید و برداشت بلافاصله فرآوری شده و از آفت زدگی آن جلوگیری شود.
کارخانه های فرآوری پسته غالبا در گام بعدی پسته خشک شده را از ترمینال ها جمع آوری کرده و فرآیند های مختلفی را بر روی آن ها انجام می دهند که مهمترین آن غربال کردن و جدا سازی سایز های مختلف پسته همراه با کم کردن درصد پسته های دهان بسته است.
مجموعه کارخانه های فرآوری پسته شادیز علاوه بر اینکه اقدام به آماده سازی و تولید محصول فله می نماید، تمامی امور تفت و بوداده کردن، بسته بندی در ابعاد مختلف فله و همچنین انجام بسته بندی های کوچک پسته را برعهده دارد.

کارخانجات تولید و فرآوری پسته شادیز در استان های کرمان و خراسان یعنی دو قطب اصلی تولید پسته در ایران مستقر می باشد. کارخانه های این مجموعه فعالیت های گسترده ای در بازارهای داخلی و بویژه صادراتی دارند.

 مجموعه تولیدی پسته و خشکبار شادیز محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و به صورت های گوناگونی از جمله بسته بندی شده و فله ای ارائه می نمایند.

کارخانه تولید پسته فرآوری شده

یک کارخانه فرآوری و تولید پسته در ایران می تواند ارائه دهنده خدمات زیر باشد:

  • فرآوری پسته تازه باغات در فصل تولید

  • تفت و پردازش پسته خام آجیلی

  • بسته بندی پسته برای عرضه به بازار

جهت ارتباط گیری مستقیم با بزرگترین تولیدکنندگان و کارخانه های فرآوری این محصول ایرانی با واحد فروش و صادرات پسته شادیز ارتباط برقرار نمایید.

 

جهت تماس با مشاورین و کارشناسان مجموعه شادیز از قسمت  ⇐تماس با ما در بالای سایت استفاده نمایید.

 

پسته

پسته شادیزپسته فرآوری شدهپسته فرآوری شده شادیزتولید پسته فرآوری شدهخرید پسته فرآوری شدهصادرات پسته فرآوری شدهفرآوری پستهفرآوری مغز پستهفروش پسته فرآوری شدهکارخانه پستهکارخانه پسته شادیزکارخانه پسته فرآوری شدهکارخانه تولید پستهکارخانه تولید پسته فرآوری شدهکارخانه مغز پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *