تولید کننده عمده بادام مامایی در ایران

تولید کننده عمده بادام مامایی در ایران

تولید کننده عمده بادام مامایی در ایران _ تولید و تامین در حجم عمده برای انواع بادام ایرانی بویژه بادام مامایی از خدمات اولیه مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز می باشد.

تولید کننده عمده بادام مامایی در ایران

تولید کننده بادام مامایی عمده غالبا جزو اصلی‌ ترین عرضه‌ کنندگان این محصول در کشور به شمار می‌ روند که سعی دارند تا تولید بادام مامایی را طبق استاندارد های لازم و با رعایت دستورالعمل‌ های مشخص شده انجام دهند؛ تا بادام مامایی از بالا ترین میزان کیفیت بهره مند شود.

برترین و معتبر ترین تولید کنندگان عمده بادام مامایی غالبا صادر کنندگان این محصول به شمار می‌ روند که بهترین نمونه از بادام ها را تحت عنوان نمونه های صادراتی به متقاضیان خارج از کشور صادر می‌ کنند.

تفاوت بادام مامایی با بادام پوست کاغذی

تفاوت بادام مامایی با بادام پوست کاغذی

بادام ها یکی از اصلی ترین محصولات کشاورزی ایران هستند که در اقصی نقاط این کشور در حجم انبوه تولید می‌ شوند. بادام مامایی یکی از محبوب ترین و بهترین انواع بادام های ایرانی محسوب می شود که نسبت به بادام های پوست کاغذی از مرغوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

یکی از تفاوت های بادام مامایی و بادام کاغذی ضخامت پوست آن ها است. بادام های پوست کاغذی همان‌طور که از نامشان پیدا است پوست بسیار نازکی دارند و با فشار دست به راحتی شکسته می شوند.

اما نمونه بادام های مامایی که جزو بادام های مرغوب به حساب می‌ آیند، ضخامت پوست چوبی آن ها بیشتر از نمونه‌ های پوست کاغذی است و تنها می‌ توانند با ضربه شکسته شوند.

از دیگر تفاوت‌ های این دو نوع بادام، میزان چربی در دانه شان است که نمونه های مامایی در ساختار شان چربی سالم بیشتری وجود دارد که این چربی جزو خواص منحصر به فرد این بادام به حساب می آید. اما نمونه های پوست کاغذی بافت خشک تری دارند و چربی کمتری از آن ها به دست می آید. با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت بادام‌ های مامایی یکی از بهترین بادام ها برای تولید روغن بادام به شمار می آیند.

همچنین بادام های مامایی نسبت به بادام های پوست کاغذی دانه درشت تری دارند. در صورتی که نمونه های پوست کاغذی ریز تر می باشند. از همین جهت غالباً به صورت تکی مصرف می شوند و اکثراً از نمونه های مامایی در آجیل ها استفاده می کنند زیرا ظاهر بسیار مرغوب و زیبایی دارند.

مراکز عرضه بادام مامایی به صورت عمده

مراکز عرضه بادام مامایی به صورت عمده

بادام مامایی درجه یک  ایران در حجم بالا به کشور هند صادر شده و در شهر های مختلف این کشور به صورت عمده عرضه می گردد.
بیشتر ارسال های مربوط به مغز بادام مامایی به هند و به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می باشد و مراکز عرضه عمده بادام مامایی، درجه یک و مرغوب ایران در این کشورها بیشترین تمرکز فعالیت را دارند.

البته در کنار فعالیت این مراکز به این علت که تولید بادام مامایی استاندارد صادراتی در حجم بالا به صورت انحصاری در ایران انجام می شود قیمت های عرضه آن در هند و کشورهای عربی بالا می باشد فلذا بهترین راه حتی در حجم های زیر ۲ تن که هوایی ارسال می شوند خرید مستقیم از تولیدکننده و عرضه کننده های این محصول در ایران است که هم کیفیت مغز بادام مامایی ارائه شده بالایی دارند و هم قیمت های تمام شده مناسبی را شاهد هستیم.

مراکز عرضه بادام مامایی به صورت عمده این محصولات را طبق سفارشات مشتریان در بازار های مربوطه به عرضه می رسانند. همچنین این مراکز به دو صورت غیر حضوری و یا فیزیکی فعال هستند که امروزه با رواج بستر اینترنت مراکز عرضه غیر حضوری این محصول فعالیت بیشتری دارند. زیرا اکثر مشتریان و خریداران عمده سعی دارند تا با سفارش عمده این محصولات به صورت اینترنتی صرفه جویی بسیاری در وقت و هزینه خود به انجام برسانند.

مراکز اصلی تولید کننده بادام مامایی ایران بیشتر در استان های چهار محال بختیاری و شهرکرد مستقر می باشند و البته تعداد معدودی از این مراکز خود به تنهایی صادر کننده نیز می باشند.

شرکت شادیز از جمله شرکت های تولید کننده و صادر کننده بادام مامایی ایرانی است که رویه ۰ تا ۱۰۰ محصول را انجام می دهد.
در واقع این مراحل از تولید در باغات آغاز می شود و تا بسته بندی و عرضه در بازارهای صادراتی را شامل می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با شادیز

 

بادام مامایی

بادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزتولید بادام در ایرانتولید بادام عمدهتولید کننده بادام ایرانیتولید کننده بادام در ایرانتولید کننده بادام ماماییتولید کننده بادام مامایی در ایرانتولید کننده عمده بادامتولید کننده عمده بادام ماماییشرکت تولید کننده بادام ماماییمرکز عرضه بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *