گردوی مرغوب _فروش انواع گردو درجه یک ایرانی

گردوی مرغوب

گردوی مرغوب _فروش انواع گردو درجه یک ایرانی در این مجموعه بصورت عمده انجام می شود گردو های ایرانی از مرغوبترین و مغذی ترین گردو ها در دنیا هستند.

گردوی مرغوب

گردو یکی از خشکبار مغذی و خوش طعم ایرانی است که از آن برای مصارف مختلف خوراکی استفاده می کنند مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها و پروتئین ها و املاح معدنی است که به تقویت و عملکرد بهتر بدن کمک می کند. گردو های ایرانی از مرغوب ترین گردو های دنیا هستند .

مهم ترین مشخصه ی گردو مرغوب،طعم لذیذ و میزان چربی آن است که در اکثر گردو های ایرانی این ویژگی وجود دارد برای این که بفهمیم گردو چرب است یانه، میتوان مقداری از مغز گردو را در دستتان له کنید،اگر دستتان چرب شد به این معنی است که مغز گردو چربی و کیفیت مناسبی دارد رنگ گردو از دیگر موارد تشخیص گردو درجه یک است توجه کنید که رنگ مغز گردو، تیره نباشد مغز گردو معمولا کرم رنگ است و رگه هایی از رنگ قهوه ای در آن دیده می شود سالم و صاف بودن پوسته از دیگر مواردی است که باید به آن دقت کرد پوست گردو نباید دارای چروک و لکه های زیاد باشد گردو های چروکیده معمولا تازه نیستند و کیفیت پایینی دارند بوی گردو نیز می تواند در تشخیص کیفیت گردو به شما کمک کند گردو هایی که بوی کهنگی می دهند از کیفیت پایینی برخوردارند چرا که برای مدت طولانی نگه داری شده اند و به همین علت بوی ماندگی می دهند گردو های با کیفیت مغز پر و چربی دارند،بوی تازگی می دهندو پوسته ی صاف و سالمی دارند گردو های ایرانی انواع مختلفی دارند که شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی ،گردو نوک کلاغی و ماکویی است.

شرکت تجاری شادیز انواع گردو های مرغوب ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد شما می توانید بصورت کاملا تضمینی انواع گردو را با پوست از این مجموعه خریداری نمایید و در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

در صورت تمایل به خریداری محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید.

گردو

فروش انواع گردوفروش گردو درجه یکفروش گردوی مرغوبگردوی مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *