بادام آبی ایرانی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

بادام آبی ایرانی

بادام آبی ایرانی _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام آبی مرغوب را به صورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سطح کشور ارائه می نماید.

بادام آبی ایرانی

بادام از جمله خشکبارهای محبوب و پر طرفدار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود درخت بادام مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و هم به صورت آبیاری تولید می گردد انواع بادام در نواحی گرمسیری و خشک به خوبی رشد می کند استان های چهار محال بختیاری،استان فارس و کرمان از بزرگ ترین قطب های تولید کننده انواع بادام آبی در کشور می باشند.

انواع بادام ربیع،بادام سنگی و بادام مامایی با تغذیه از آب و با کیفیت بسیار بالا در این مناطق کشت می شوند و به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد مغز بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است.از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

قیمت بادام آبی در برابر بادام های دیم بالاتر است به طور کلی قیمت بادام با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شود و به صورت عمده و جزئی در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود .

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام آبی درجه یک و مرغوب ایرانی را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

کلیه محصولات چه با پوست و چه بدون پوست به صورت عمده عرضه می گردد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام آبیبادام آبی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *