خرید بادام سنگی مرغوب ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام سنگی مرغوب

خرید بادام سنگی مرغوب ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز عمده بادام سنگی خام و مرغوب ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

خرید بادام سنگی مرغوب

بادام سنگی از معروف ترین انواع بادام درختی است که میزان خرید و فروش بسیار پر رونقی دارد بادام سنگی پوست بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم بسیار خوب و چربی فراوانی دارد از مغز بادام سنگی در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود .

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند این بادام به وفور و بصورت عمده در مناطق مختلف ایران تولید می گردد بیشترین حجم از بادام سنگی ایران در استان فارس و چهار محال بختیاری کشت می شود بادام سنگی قیمت متعادلی دارد به همین دلیل متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور داد.

چربی موجود در بادام سنگی از سایر انواع بادام بالاتر است به همین دلیل از آن برای تهیه روغن نیز استفاده می شود چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند مصرف بادام به دلیل دارا بودن کلسیم فراوان سبب استحکام استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان می شود ویتامین های موجود در بادام به تقویت پوست و مو نیز کمک می کننده خوردن بادام سبب تقویت و بهبود عملکرد مغز می شود.

شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی مرغوب و خام ایرانی را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی مرغوب ایرانیخرید بادام سنگیخرید بادام سنگی ایرانیخرید بادام سنگی مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *