مغز بادام درختی ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز بادام درختی ایرانی

مغز بادام درختی ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام با کیفیت ایرانی را بصورت خام و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

مغز بادام درختی ایرانی

بادام درختی یکی از انواع آجیل های محبوب و ارزشمند ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد متخصصان طب قدیم معتقدند که مصرف بادام سبب افزایش ظرفیت مغز و بهبود عملکرد آن می شود .بادام درختی منبع خوبی از انواع مواد مغذی،اسیدهای چرب  و املاح معدنی است که نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا می کند.

از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود مغز بادام خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و یک میان وعده سالم محسوب می شود بیش از نیمی از مغز بادام از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

از مغز بادام بصورت های مختلف سالم،خلال شده،خرد شده و پودر در تهیه و تزیین انواع غذاها و دسرها استفاده می شود مصرف مغز بادام به همراه شیر که اصطلاحا به آن شیر بادام گفته می شود فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد.

مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و شامل دو لپه بزرگ سفید می باشد از مغز بادام به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تهیه روغن بادام و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام های درختی انواع مختلفی دارند که محبوب ترین آن ها عبارتند از: بادام سنگی،بادام مامایی و بادام منقا هر یک از انواع بادام به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.قیمت مغز بادام با توجه به مرغوبیت و سایز آن محاسبه می گردد قیمت خرید عمده و جزئی مغز بادام نیز با یکدیگر متفاوت است.

بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خرید یا فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز بادام ایرانیمغز بادام درختیمغز بادام درختی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *