تأمین کننده مغز بادام مامایی ایرانی | گروه تجاری شادیز


تأمین کننده مغز بادام مامایی ایرانی | گروه تجاری شادیز، به دلیل دارا بودن کادری مجرب، از بهترین تامین کنندگان خشکبار و به خصوص مغز بادام مامایی ایران به شمار می آید.

تأمین کننده مغز بادام مامایی ایرانی | گروه تجاری شادیز

مغز بادام مامایی توسط تامین کننده این محصول در ایران به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. یکی از محصولات ویژه خشکبارهای ایرانی مغز بادام مامایی یا Mamra Almond Kernel است که توسط بازرگانی های خاصی در ایران به بازارهای مختلف خارجی ارائه می شود.

مغز بادام مامایی در حقیقت محصولی ارگانیک و فاقد سموم و از کیفیت بالایی برخوردار است و صادرات آن به کشورهای مختلف حتی کشورهای اروپایی را با چالش مواجه نمی کند.

مغز بادام مامایی دارای رنگ روشن ، میزان چربی بالا ،طعم ۱۰۰٪ شیرین ، درصد دوقلوی بالا و همچنین دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است که باعث محبوبیت آن در بازار کشورهای مختلف شده است.

این مغز بادام با توجه به اندازه و کیفیت در گرید های مختلف دسته بندی می شود تا دست مشتری را برای انتخاب کالای مورد نظر باز نگه دارد.

گرید های این محصول شامل ۲A، ۳A، ۴A، ۵A و…. است تا Mini که کوچکترین سایز آن می باشد ، هر یک از این گرید ها قیمت ویژه ای دارند و گرانترین نوع آنها درجه ۵A است و به ترتیب ذکر شده در بالا ، محصولات دارای قیمت نزولی هستند.

مغز بادام مامایی یکی از بهترین مغزهای ایرانی است که خریداران خاص خود را در بازارهای صادراتی دارد.

هند به عنوان اصلی ترین و بزرگترین وارد کننده مغز بادام مامایی ایران شناخته می شود. در هند ، محصولات بادام و پسته و فرآورده های این دو محصول از محبوبیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده است که برخی از تاجران هندی در ایران سرمایه گذاری کنند.

مغز بادام مامایی شادیز

مغز بادام مامایی شادیز

مجموعه تولیدی شادیز، مغز بادام مامایی درجه یک را به صورت مستقیم و در حجم های بالا برای خریداران تامین می کند.

معمولاً در این مجموعه مغز بادام بر اساس سفارش مشتری شکسته می شود. این روش باعث می شود که مغز بادام از نظر تازگی و طعم بهترین تولید را داشته باشد. از طرف دیگر ، در همان زمان ،  مغز بادام کاملاً توسط دستگاه و همچنین در خط دستی توسط کارگران مرتب شده و برای بسته بندی ارسال می شود.

«« گروه تولیدی شادیز »» سعی دارد بهترین مغزهای بادام مامایی را در اختیار بازرگانان کشورهای مختلف قرار دهد.
برای دریافت تصاویر ، نمونه های محصول و همچنین قیمت فعلی هم اکنون می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت شادیز تماس بگیرید.

بادامبادام مامایی

بادام ایرانیبادام تجاری ایرانبادام شادیزبادام ماماییبادام مامایی ایرانیتامین کننده بادام ایرانیتامین کننده بادام ماماییتامین کننده مغز بادامتامین کننده مغز بادام ایرانیتامین کننده مغز بادام ماماییتامین مغز بادام ایرانیگروه تجاری بادام شادیزگروه تجاری شادیزمغز باداممغز بادام ایرانیمغز بادام شادیزمغز بادام ماماییمغز بادام مامایی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *