تولید کننده بادام تازه ایرانی _ بازرگانی شادیز

تولید کننده بادام تازه ایرانی

تولید کننده بادام تازه ایرانی _ بازرگانی شادیز تولید کننده بادام درختی در ایران است و آن را بصورت مستقیم به خریداران خارجی عرضه می نماید.

تولید کننده بادام تازه ایرانی

در کشور ما افراد زیادی هستند که تولید کننده بادام، از جمله تولید کننده بادام تازه ایرانی هستند. منظور از تولید کننده بادام کسی نیست که بادام زیادی در کارگاه خود داشته باشد. بلکه مقصود کشاورزانی هستند که تولید کننده بادام هستند و به شکل تخصصی در زمینه کاشت، داشت و برداشت بادام  فعالیت عمده دارند.

تولید کننده بادام درختی

شرکت تولیدی بازرگانی شادیز، تولید کننده انواع بادام درختی ایرانی از جمله بادام مامایی و بادام کاغذی است.

گر شما به دنبال تولید کننده بادام هستید، شرکت شادیز به عنوان تولید کننده بادام درختی می تواند خدمات ویژه ای به خریداران عمده بادام درختی ارائه دهد.

شرکت شادیز هم چنین در زمینه صادرات بادام نیز فعالیت چشمگیری دارد. این مجموعه انواع بادام درجه یک صادراتی را به صورت مستقیم به کشورهای مختلف از جمله هند، ترکیه،کشورهای عربی و همچنین اروپایی صادر می نماید.

در بین انواع بادام ایرانی دو نوع بادام مامایی و کاغذی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده اند.

تولید کننده بادام مامایی شهرکرد و سامان

تولید کننده بادام تازه ایرانی

 

بیشترین سطح زیر کشت بادام مامایی در مناطق حاشیه زاینده رود، شهرکرد و سامان است. بیشترین تولید کننده بادام مامایی نیز در این مناطق هستند.

شرکت شادیز نیز هم تولید کننده بادام مامایی است و هم از طریق تعامل با تولید کنندگان عمده بادام مامایی این محصول را برای خریداران در کشورهای مختلف تامین می نماید.

بادام مامایی بیشتر در مناطق سردسیر کشور کشت می شود.شاید به جرات بتوان گفت که تولید بادام مامایی به صورت عمده تنها در حاشیه زاینده رود واقع در استان چهار محال بختیاری و استان اصفهان انجام می شود. عمده بادام مامایی این دو استان نیز به کشورهای خارجی صادر می گردد.

فروش و صادرات عمده بادام مامایی توسط شرکت شادیز که تولید کننده بادام نیز می باشد با قیمت عمده و مناسب صورت می گیرد.

 کدام یک از مناطق ایران بیشترین تولید کننده بادام کاغذی را دارد؟

از جمله مناطقی که بیشترین تولید عمده بادام کاغذی را در ایران دارند، می توان به مناطق زیر اشاره کرد:

  • مناطق حاشیه زاینده رود استان چهار محال بختیاری
  • استان اصفهان
  • آذرشهر

تولید کننده های بادام زیادی در سراسر ایران وجود دارد. اما تولید بادام با کیفیت تاثیر به سزایی در فروش و صادرات دارد که شرکت شادیز در این موضوع حقوق خریداران و مصرف کنندگان را به طور کامل رعایت می کند.

اگر مایل هستید به تازه ترین بادام های درختی ایران دسترسی پیدا کنید، باید آن را از تولید کننده اصلی دریافت نمایید.

جهت خرید بادام درختی تازه ایرانی ، می توانید با سفارش عمده بادام به شرکت شادیز، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

بادام

بادام ایرنی تازهتولید بادام ایرانیتولید بادام تازهتولید کننده بادام ایرانی تازهتولید کننده بادام تازهتولید کننده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *