خرید بادام ربیع تازه سامان _ بازرگانی شادیز

خرید بادام ربیع تازه سامان

خرید بادام ربیع تازه سامان _ بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام ربیع شهرستان سامان را بصورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید بادام ربیع تازه سامان

خرید بادام ربیع شهرستان سامان را می توانید در تمام فصول سال بصورت مستقیم از شرکت شادیز انجام دهید. بادام ربیع از نمونه های مرغوب بادام درختی تولید شده در ایران است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام درختی در استان چهار محال بختیاری و ایران به شمار می رود. انواع بادام درختی نظیر بادام سنگی،بادام مامایی،بادام کاغذی و هم چنین بادام ربیع در این شهرستان با درجه کیفی بالا تولید می گردد.

از انواع بادامی که در این شهرستان تولید می شود بیشترین فروش متعلق به بادام سنگی و مامایی و پس از آن بادام پوست کاغذی و ربیع است. لازم به ذکر است که مغز بادام ربیع به دلیل کیفیت و قیمت مناسب بسیار پر طرفدار است و فروش زیادی دارد. بادام ربیع بیشتر از فروش با پوست به شکل مغز شده و مخلوط با بادام مامایی به فروش می رسد.

مشخصات بادام ربیع

بادام ربیع پوست خیلی سخت و مستحکمی دارد. مغز این بادام طعم شیرین و رنگ روشنی دارد. مغز بادام ربیع از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به مغز بادام مامایی دارد از این رو بسیاری از فروشندگان برای کاهش قیمت ها از مخلوط بادام ربیع و مامایی برای فروش استفاده می کنند. البته این نوع فروش باید با اطلاع مشتری انجام شود.

بادام ربیع بومی استان چهار محال بختیاری است و بیشترین حجم تولید آن متعلق به شهرستان سامان در این استان می باشد. از مغز بادام ربیع برای مصارف داخل کشور و صادرات به کشورهای مختلف خارجی استفاده می شود.

قیمت بادام ربیع با توجه به کیفیت،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود. قیمت بادام ربیع از بادام مامایی کمتر و از بادام سنگی بیشتر است.

شرکت بازرگانی شادیز بادام ربیع تازه سامان را با توجه به نیاز مشتریان به شکل مغز شده و با پوست تامین کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هم اکنون جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام ربیع

بادام تازهبادام ربیع تازه سامانبادام ربیع سامانخرید بادام ربیع تازهخرید بادام ربیع تازه سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *