خرید پسته فندقی درجه یک ایرانی از تولید کننده

خرید پسته فندقی درجه یک ایرانی از تولید کننده

خرید پسته فندقی درجه یک ایرانی از تولید کننده _ خرید پسته فندقی درجه یک به صورت مستقیم از تولید کننده به دلیل مقرون به صرفه بود رونق بسیار زیادی دارد.

خرید پسته فندقی درجه یک ایرانی از تولید کننده

پسته فندقی درجه یک از پسته های مرغوب ایرانی است از این رو خرید پسته فندقی درجه یک به صورت مستقیم از تولید کننده به دلیل مقرون به صرفه بود رونق بسیار زیادی دارد.

پسته فندقی درجه یک به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب از میزان تقاضای بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد.

پسته فندقی از شناخته شده ترین پسته های ایرانی در بازار های جهانی است که حجم تولید و صادرات بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

پسته فندقی از گروه پسته های ریز و گرد ایرانی است که ارزش غذایی بالا و طعم بسیار فوق العاده ای دارد

بهترین مرکز برای خرید مستقیم پسته فندقی درجه یک ارتباط گیری با تولید کننده های اصلی این محصول است که این روش دارای مزایای بسیاری برای خریدار و فروشنده می باشد.

خرید پسته فندقی درجه یک مجموعه تولیدی شادیز به دلیل قیمت مناسبی که این واحد تولیدی برای فروش ارائه می دهد پر رونق بوده و فروش آن از استقبال زیادی برخوردار می باشد.

مناطق تولید کننده پسته فندقی ایرانی

مناطق تولید کننده پسته فندقی ایرانی

همانطور که گفته شد بیشترین حجم از تولید پسته در ایران مربوط به نوع فندقی است. ابن نوع پسته به دلیل سازگاری با شرایط مختلف آب و هوایی در بیشتر مناطق ایران کشت می شود.

اصلی ترین مناطق تولید کننده پسته فندقی در ایران عبارتند از:

  • شهرستان زرند در استان کرمان
  • شهرستان سیرجان در استان کرمان
  • رفسنجان (مهد تولید پسته ایران)
  • و شهرستان بردسکن در استان خراسان
  • و…

همانطور که مشاهده می کنید تمرکز اصلی تولید پسته فندقی در شهرهای مختلف استان کرمان است. این استان از سالهای بسیار دور مرکز تولید انواع پسته با کیفیت از جمله پسته فندقی بوده است. شهر رفسنجان مهمترین شهر کرمان در حوزه تولید و فرآوری پسته است.

از سوی دیگر استان خراسان نیز در سالهای اخیر فعالیت های گسترده ای در زمینه تولید پسته داشته است . انواع پسته کشت شده در استان خراسان رضوی شامل پسته فندقی، پسته کله قوچی و پسته بادامی است. بیشترین حجم تولید پسته فندقی مربوط به شهرستان بردسکن در استان خراسان می باشد.

در این شهر ها علاوه بر سطح زیر کشت بالای باغ های پسته، کارگاه ها و ترمینال های ضبط پسته زیادی نیز پدید آمده است. بهترین روش برای خرید مستقیم پسته فندقی و سایر انواع پسته مرغوب ایرانی ارتباط با ترمینال های ضبط پسته در این مناطق است.

خرید مستقیم پسته فندقی درجه یک

خرید مستقیم پسته فندقی درجه یک

خرید مستقیم پسته فندقی درجه یک به دلیل دارا بودن کیفیت و قیمت مناسب مورد توجه خریداران و بازرگانان بسیاری است.

مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید، فروش و صادرات انواع پسته و فرآورده های آن فعالیت می کند.

همانطور که فهمیدیم بهترین راه برای خرید پسته مراجعه به شهرهایی اصلی تولید کننده آن است.

البته با توجه به اینکه در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر فروش اینترنتی محصولات بوده ایم. خرید پسته فندقی به صورت اینترنتی به جهت صرفه جویی در وقت و هزینه از رونق بالایی برخوردار است.

شادیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه خرید و فروش اینترنتی انواع پسته و محصولات آن فعالیت می نماید.

جهت مشاوره و خرید می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار شادیز در ارتباط باشید.

تماس با ما

 

 

 

 

Uncategorized @faپستهپسته فندقی

بازرگانی پسته شادیزپسته ایرانیپسته درجه یکپسته شادیزپسته فندقیپسته فندقی درجه یکپسته فندقی شادیزتولید پستهتولید پسته ایرانیخرید پستهخرید پسته از تولید کنندهخرید پسته ایرانیخرید پسته ایرانی از تولید کنندهخرید پسته درجه یکخرید پسته فندقیخرید مستقیم پسته فندقیکارخانه پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *