سایت فروش مستقیم بادام مامایی صادراتی شهرکرد

سایت فروش مستقیم بادام مامایی صادراتی شهرکرد

سایت فروش مستقیم بادام مامایی صادراتی شهرکرد _ فروش و صادرات بادام مامایی به صورت مستقیم از شرکت های صادراتی خشکبار به خصوص شرکت تولیدکننده بادام شادیز به کشورهای متقاضی صورت می گیرد.

سایت فروش مستقیم بادام مامایی صادراتی شهرکرد

مراکز فروش زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت در حوزه فروش و صادرات بادام مامایی هستند. اما همه این مرکز ها خود تولید کننده بادام مامایی نمی باشند به همین دلیل قیمت بادام ارائه شده توسط این مراکز معمولا بالا می باشد.

استان چهار محال بختیاری و شهرکرد به عنوان مراکز اصلی تولید بادام و مغز بادام مامایی در ایران و جهان شناخته می شوند.بیش از ۹۰ درصد از تولیدکننده های فعال بادام مامایی در این دو استان  مستقر می باشند.

شرکت شادیز نیز هم تولید کننده بادام مامایی است و هم در تعامل نزدیک با تولید کنندگان عمده بادام مامایی می باشد.

این نزدیکی سبب می شود تا بسیاری از هزینه ها کاهش ملموسی در حجم بالا داشته باشد.

فروش مستقیم بادام مامایی باعث می شود تا قیمت تمام شده پایین تر از سایر روش ها باشد.

برای خرید و فروش مستقیم انواع بادام صادراتی با قیمت های رقابتی و کیفیت بالا، بهترین گزینه ارتباط گیری با تولید کننده های اصلی در شهرکرد از طریق سایت آنان می باشد.

قیمت های فروش انواع بادام مامایی به منطقه تولید محصول هم بستگی دارد. معمولاً بادام مامایی تولید شده در منطقه سامان( از مناطق حاشیه زاینده رود در استان چهار محال بختیاری) از نمونه های تولید شده در شهرکرد گران قیمت تر است. دلیل اصلی آن هم کیفیت بالای بادام این منطقه نسبت به دیگر مناطق تولید کننده است.

امروزه با گسترش تکنولوژی دسترسی به اینترنت کار دشواری نمی نماید، از این رو عرضه نمونه های صادراتی بادام تولید شده در کشور از طریق سایت های فروش مستقیم می تواند گامی مهم برای افزایش حجم مبادلات این محصول و کاهش اتلاف زمان باشد.

فروش مستقیم بادام مامایی صادراتی تولید شده در شهرکرد از طریق سایت باعث شده تا همه فارغ از بعد مسافتی، به صورت یکسان به این محصولات دست پیدا کنند. هم چنین این موضوع باعث یکسان سازی قیمت ها چه در منطقه تولید و چه در نقاط دور دست می شود.

بهترین بادام برای صادرات، بادام مامایی

بهترین بادام برای صادرات، بادام ماماییبهترین بادام برای صادرات، بادام مامایی است.

از خواص بی نظیر بادام مامایی می توان به مواردی چون:

  • طعم لذیذ
  • دانه درشت
  • ارزش تغذیه ای بالا

اشاره کرد و هم چنین بادام مامایی مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله صنایع دارویی است.

خرید بادام مامایی توسط کشورهایی چون:

  •  اروپایی
  • عربی
  • هند
  • چین

صورت می گیرد که علاقه بسیاری به بادام مامایی از طرف مشتریان آن ها  در این کشورها وجود دارد.

صادرات مغز بادام برای صادرکنندگان بادام سود بیشتری دارد ، به همین دلیل در صادرات بادام ، بیشتر از مغز بادام خریداری می نمایند.

شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه تولید ، خرید ، فروش و صادرات بادام مامایی و در رابطه با انواع مغز بادام فعالیت می نماید.

هم چنین شرکت بازرگانی شادیز با توجه به علاقه مردم کشور هند به بادام مامایی و استقبال آنان ، نسبت به صادرات بادام مامایی به هند توجه ویژه ای دارد.

برای کسب اطلاعات بیش تر با مدیران فروش مجموعه تولید خشکبار شادیز تماس بگیرید.

تماس با ما

 

بادام مامایی

بادام صادراتی شهرکردبادام ماماییبادام مامایی شهرکردبادام مامایی صادراتیبادام مامایی صادراتی شهرکردسایت بادامسایت فروش بادامسایت فروش بادام ماماییسایت فروش مستقیم بادامصادرات بادام ماماییفروش بادام شهرکردفروش مستقیم بادام صادراتیفروش مستقیم بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *