صادرات پسته بادامی و فندقی به ازبکستان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته بادامی و فندقی به ازبکستان

صادرات پسته بادامی و فندقی به ازبکستان _ بازرگانی شادیز انواع پسته بادامی و فندقی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به ازبکستان ارسال می نماید.

صادرات پسته بادامی و فندقی به ازبکستان

هر ساله حجم زیادی از انواع پسته ایرانی از سمت مشهد و از طریق راه های ریلی به کشور ازبکستان و دیگر کشورهای ایران صادر می گردد. پسته یکی از مهم ترین محصولاتت صادراتی به کشور ازبکستان است.

ازبکستان به عنوان یکی از کشورهای خریدار پسته ایران اغلب پسته های ارزان قیمت و معمولا فراوری شده به صورت نمکی را خریداری می کند. حمل و نقل ریلی به این کشور سبب کم شدن هزینه ها و سریع تر شدن فرآیند صادرات به ازبکستان شده است به همین جهت صادرات پسته به ازبکستان از فعالیت های تجاری پر رونق در کشور ایران است و از حاشیه سود خوبی برای صادرکنندگان برخوردار می باشد.

ارقام پسته صادراتی به ازبکستان

پسته های خندان بادامی،فندقی و احمد آقایی از جمله نمونه های پسته صادراتی به ازبکستان می باشند. البته در برخی موارد از پسته کله قوچی درجه دو نیز برای صادرات به این کشور استفاده می شود. صادرات پسته بادامی سقید و پسته فندقی در حجم بالایی از ایران به ازبکستان انجام می شود.

پسته بادامی و فندقی قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع پسته صادراتی دارند از این رو از آن ها جهت صادرات به کشورهای قیمت محور استفاده می شود. کشورهای قیمت محور به کشورهایی می گویند که اولویت خرید آنها قیمت پایین تر و ارزانتر محصول است.

بیشترین حجم تولید پسته بادامی در کشور متعلق به استان خراسان رضوی است. پسته بادامی مانند پسته احمد آقایی از خانواده پسته های کشیده است . این پسته پوست استخوانی سفید،قیمت مناسب و مغز بسیار خوش طعمی دارد. پسته بادامی خراسان با نام پسته سفید و پسته مشهدی نیز در بازار شناخته می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته بادامی ،فندقی و .. را بصورت مستقیم با بهترین کیفیت و قیمت های رقابتی به کشور ازبکستان و سایر مناطق دنیا صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته بادامی

صادرات پسته بادامیصادرات پسته بادامی به ازبکستانصادرات پسته بادامی و فتدقیصادرات پسته بادامی و فندقی به ازبکستانصادرات پسته به ازبکستانصادرات پسته فندقی به ازبکستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *