فروش عمده بادام مامایی درجه یک در روسیه

فروش عمده بادام مامایی درجه یک در روسیه

فروش عمده بادام مامایی درجه یک در روسیه _ فروش عمده بادام مامایی در روسیه توسط بازرگانی های صادرکننده به این کشور انجام می شود.

فروش عمده بادام مامایی درجه یک در روسیه

کشور های مختلف از جمله هند،روسیه،ترکیه ، کشورهای عربی و همچنین کشورهای اروپایی برای فروش بادام مامایی درجه یک ایران در حجم عمده بسیار مساعد می باشند.

روسیه یکی از خریداران مهم و اصلی خشکبار ایرانی از جمله بادام مامایی و دیگر ارقام بادام صادراتی ایران است.

مجموعه تولیدی شادیز یکی از تامین کنندگان اصلی بادام مامایی ایران است که در حوزه فروش و صادرات این محصول به کشورهای مختلف از جمله روسیه فعالیت می کند.

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین ارقام بادام تولید شده در ایران است که ارزش تغذیه ای و همچنین اقتصادی بالایی دارد. درخت این بادام بومی استان چهار محال بختیاری در ایران است. به طور کلی تولید بادام مامایی به صورت انحصاری به کشور ایران تعلق دارد.

بادام مامایی نوعی شناخته شده از بادام های ایرانی در بازارهای جهانی است. از مغز بادام مامایی برای مصارف آجیلی، مصارف شیرینی پزی و به عنوان منبعی غنی از روغن در صنایع روغن گیری و صنعتی استفاده می شود.

مغز بادام مامایی سایز درشت، رنگ روشن،روغن فراوان ، طعم شیرین و درصد دوقلویی بالایی دارد. یکی از علت های پر رونق بودن صادرات بادام مامایی به کشورهای مختلف ارگانیک بودن این محصول است.

لازم به ذکر است که در بین کشورهای خریدار بادام مامایی کشور هند رتبه نخست واردات بادام مامایی را به خود اختصاص داده است؛ اما بادام مامایی در حجم های قابل ملاحظه ای به سایر کشورها نظیر روسیه و ترکیه نیز ارسال می گردد.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز، در حوزه فروش و صادرات عمده بادام مامایی به کشورهای مختلف فعالیت می نماید.

در این مجموعه بادام مامایی درجه یک ایران در حجم عمده و با مناسب ترین قیمت ها در بازار های خارجی به فروش می رسد.

بازار صادرت بادام مامایی

بازار صادرت بادام مامایی

بادام مامایی از جمله محصولاتی است که حجم عمده ای از صادرات به بازار های جهانی را به خود اختصاص داده است.

صادرات بادام مامایی در سالهای اخیر نیز همچنان با روند رو به رشدی روبه رو بوده است که بیشتر ناشی از تمایل مصرف کنندگان به استفاده از محصولات سالم است.

بادام مامایی به عنوان یکی از مهمترین آجیل های صادراتی ایران در بازارهای داخل و خارج از کشور شناخته می شود.

صادرات بادام مامایی به ترکیه، هند، کشورهای عربی، روسیه و کشورهای اروپایی و سایر بازارهای جهانی دیگر در حال افزایش است، در سالهای اخیر کشورهای آفریقایی نیز فرصت هایی جدیدی را برای صادرکنندگان این محصول بی نظیر فراهم کرده است.

بادام مامایی را می توان به عنوان یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین آجیل های جهان معرفی کرد. این محصول برای افرادی که دارای اضافه وزن می باشد می تواند به عنوان داروی لاغری عمل نماید.

این نوع بادام برای تقویت هورمون مردانه بسیار مناسب است همچنین داروی بسیار بی نظیری برای درمان بیماری های مفصلی و پوکی استخوان است.

مصرف بادام مامایی به مادران باردار بسیار توصیه می شود. مصرف این محصول در دوران بارداری به سلامت مادر و رشد بهتر جنین کمک شایانی می نماید.

مجموعه تولیدی شادیز، یکی از فعالان حوزه صادرات بادام مامایی است که این محصول را با توجه به نیاز بازار مقصد و با بسته بندی های مناسب در بازار کشورهای مختلف به فروش می رساند.

برای دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص قیمت محصولات، همچنین نحوه صادرات و حمل و نقل بار بادام مامایی به روسیه و سایر کشورها می توانید با بخش فروش و بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

بادامبادام مامایی

بادام درجه یکبادام شادیزبادام صادراتیبادام صادراتی ایرانبادام عمدهبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی درجه یکبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیبادام مامایی عمدهبازار بادام ماماییبازار صادرات بادام ماماییصادرات بادام ماماییفروش بادام در روسیهفروش بادام درجه یکفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی در روسیهفروش عمده بادامفروش عمده بادام ماماییگروه تولیدی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *