فروش عمده مغز بادام سنگی خام _ بازرگانی شادیز

فروش عمده مغز بادام سنگی خام

فروش عمده مغز بادام سنگی خام _ بازرگانی شادیز مغز بادام سنگی خام و درجه یک ایرانی را بصورت عمده و با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

فروش عمده مغز بادام سنگی خام

بادام سنگی از انواع بادام های پوست سخت ایرانی است به همین دلیل این نوع بادام اغلب به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام در بازار به فروش می رسد. مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی بسیار فراوانی دارد این در حالی است که مغز بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع مغز بادام دارا می باشد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده در بازار خرید و فروش می شود.

فروش عمده مغز بادام سنگی جهت مصارف داخلی و هم چنین فروش در بازارهای خارجی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. عمده تولید این نوع بادام در استان فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان و خراسان است. البته بیشترین حجم تولید بادام سنگی در ایران متعلق به استان فارس است. بادام سنگی این منطقه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

قیمت مغز بادام سنگی

همانطور که می دانید قیمت بادام سنگی نسبت به دیگر انواع بادام درختی پایین تر است از این رو مغز آن نیز قیمت کمتری نسبت به سایر انواع مغز بادام دارد. به طور کلی قیمت مغز بادام سنگی با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می گردد که عبارتند از:

  • سایز مغز بادام
  • تلخ یا شیرین بودن مغز بادام
  • درصد دوقلو یا شکستگی مغز بادام
  • تازگی مغز بادام
  • حجم خرید محصول

فروش انواع مغز بادام درختی ایران

مغز بادام درختی ایرانی انواع مختلفی دارد و به صورت کلی به دو نوع تلخ و شیرین تقسیم می شود. هر یک از انواع مغز بادام تلخ و شیرین کاربرد خاصی در صنایع غذایی و دارویی دارد.

بیشترین فروش مغز بادام شیرین درختی در مصارف غذایی و آجیل است. از مغز بادام تلخ نیز بیشتر در صنایع دارویی و روغن گیری استفاده می شود.

انواع مغز بادام شیرین عبارتند از:

مغز بادام تلخ نیز یکی از بهترین و پر خاصیت ترین انواع خشکبار است که بیشترین کاربرد آن در صنایع داروسازی است. دو نوع بادام تلخ در بازار موجود است که عبارتند از:

  1. بادام تلخ درختی
  2. بادام تلخ کوهی

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درختی ایرانی را بصورت عمده با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

فروش عمده مغز بادام خامفروش عمده مغز بادام سنگی خامفروش مغز بادام سنگی خاممغز بادام خام سنگیمغز بادام سنگی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *