فروش مغز گردوی درجه یک صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز گردوی درجه یک صادراتی

فروش مغز گردوی درجه یک صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی صادراتی را بصورت مستقیم و بدون واسطه در حجم های بالا به فروش می رساند.

فروش مغز گردوی درجه یک صادراتی

مغز گردو از محبوب ترین انواع خشکبارهای ایرانی است که به سبب داشتن مواد مغذی فراوان و طعم دلپذیر از فروش صادراتی پر رونقی برخوردار می باشد. مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر می شود.

مغز گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،امگا۳ و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فسفر و.. است. از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین به دلیل داشتن چربی فراوان در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. چربی های موجود در گردو از نوع غیر اشباع هستند و برای سلامت قلب و کاهش کلسترول بد خون مفید می باشد.

قیمت و انواع مغز گردو

مغز گردو انواع گوناگونی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

مغز گردو سفید

مغز گردو تویسرکانی

مغز گردو خورشتی

مغز گردو دندانه

مغز گردو اصفهان

و..

قیمت مغز گردو با توجه به رنگ،کیفیت و درصد شکستگی آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو روشن تر و خوش طعم تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. رنگ سفید مغز گردو نشان دهنده سلامت،تازگی و بهداشت آن است به همین دلیل مغز گردوی سفید قیمت بالاتری دارد.

صادرات مغز گردو

کشور ایران جزء سه کشور برتر تولید کننده گردو در دنیا به شمار می رود و مقام پنجم صادرات این محصول را به خود اختصاص داده است . گردوهای ایرانی از نظر طعم مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و به شکل با پوست و مغز گردو به کشورهای مختلف صادر می گردد. از مهم ترین کشورهای خریدار مغز گردوی ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیه

امارات

عراق

عمان

روسیه

آلمان

قطر

و..

خرید مغز گردو صادراتی

بهترین روش جهت خربد انواع گردو و مغز گردوی صادراتی خرید مستقیم از قطب های تولید کننده گردو است. شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی تازه صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه با قیمت مناسب به خریداران و تجار محترم عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردوی صادراتیفروش مغز گردوی درجه یکفروش مغز گردوی درجه یک صادراتیفروش مغز گردوی صادراتیگردوی صادراتی درجه یکمغز گردوی درجه یک صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *