قیمت و خرید مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت و خرید مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت و خرید مغز بادام مامایی صادراتی _  مغز بادام مامایی که با نام Mamra Almond Kernel  در بازارهای بین المللی شناخته می شود، را می توانید با قیمت های رقابتی از شرکت خشکبار شادیز تامین نمایید.

قیمت و خرید مغز بادام مامایی صادراتی

یکی از تولیدات انحصاری کشور ایران در بین انواع خشکبار، مغز بادام مامایی صادراتی می باشد که موارد استفاده زیادی داشته و با قیمت های بالایی در بازارهای بین المللی خرید و فروش می شود.

بادام مامایی نمونه ای منحصر به فرد و مرغوب از انواع بادام  ایرانی است که به سبب دارا بودن ویژگی های خاص طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد. این محصول بیشتر به شکل مغز بادام برای صادرات به سایر کشورها استفاده می شود.

مغز بادام مامایی ارزش تغذیه ای بالا، چربی فراوان و طعم شیرین و دلپذیری دارد که از آن برای مصارف آجیلی ، شیرینی پزی و صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

به طور کلی قیمت مغز بادام مامایی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نسبت به سایر انواع مغز بادام گرانتر است به همین دلیل بازار داخلی چندانی ندارد و بیشتر از آن برای صادرات استفاده می شود.

کشور های خریدار مغز بادام مامایی ایران

 

کشور های خریدار مغز بادام مامایی ایران

مغز بادام یکی از محصولات با ارزش و مهم بادام به حساب می آید.  این محصول با ارزش در بیشتر کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. از مصرف کنندگان بادام ایرانی به ویژه بادام مامایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هند
  • روسیه
  • ترکیه
  • چین
  • کشورهای عربی
  • کشورهای اروپایی

در این بین کشور هند و کشورهای عربی از خریداران عمده این محصول به حساب می آیند که حجم بسیار بالایی از صادرات مغز  بادام مامایی را به خود اختصاص داده اند.

بادام مامایی همانطور که از نام آن مشخص است، تمام مزیت های دیگر انواع بادام را به صورت یکجا دارا می باشد و به صورتی مادر تمام بادام ها به حساب می آید. به همین علت کشور های نامبرده علاقه زیادی به خرید این نوع مغز بادام دارند.

خرید مستقیم انواع مغز بادام مامایی

خرید مستقیم انواع مغز بادام مامایی

همانطور که می دانید خرید مستقیم از تولید کننده مزیت های متعددی برای خریداران و بازرگانان دارد.

از جمله این مزیت ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. کاهش قیمت نهایی محصول
  2. خرید محصول با کیفیت
  3. خرید سریع و راحت
  4. و در نتیجه فروش راحت تر برای بازرگانان

حال سوال اینجاست که چگونه می توان با این تولید کنندگان ارتباط برقرار کرد و خرید خود را انجام دارد؟

بادام مامایی در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری، شهرکرد و اصفهان تولید می گردد و تولید کنندگان متعددی در این مناطق مشغول به فعالیت هستند.

مجموعه شادیز یکی از شرکت های باسابقه در زمینه فروش و صادرات مغز بادام مامایی است که گرید های مختلف این محصول  را به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت به خریداران و تجار عرضه می نماید.

دریافت لیست قیمت گرید های مختلف مغزبادام مامایی

دریافت لیست قیمت گرید های مختلف مغزبادام مامایی

قیمت مغز بادام یکی از مهم ترین فاکتور ها برای بازرگانان عزیز به شمار می رود. قیمت مغز بادام با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد. از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. سایز مغز بادام
  2. رنگ مغز بادام
  3. طعم و تازگی مغز بادام
  4. میزان روغن موجود در مغز
  5. درصد شکستگی و سالم بودن مغزها
  6. یکدستی محصول

تمامی این پارامتر ها بر تعیین قیمت مغز بادام تاثیر گذار است.

در اینجا بایستی به نکته مهمی اشاره کنیم که مغز بادام مامایی خود دارای گرید بندی خاصی می باشد. گرید ۵A در این بین دارای بزرگترین سایز و همچنین قیمت می باشد. در واقع هر چه سایز بادام بزرگتر باشد قیمت بالاتری دارد.

البته قیمت دلار نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت مغز بادام مامایی دارد به همین دلیل نوسانات زیادی را در قیمت انواع مغز بادام مامایی شاهد هستیم.

برای مشاوره، خرید، دریافت قیمت روز و یا صادرات مغز بادام مامایی می توانید با مشاورین مجموعه بازرگانی شادیز در ارتباط باشید.

تماس با ما

 

 

 

بادامبادام ماماییمغز بادام

بادام شادیزبادام صادراتیبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزخرید بادام ماماییخرید مستقیم مغز بادام ماماییخرید مغز بادامخرید مغز بادام ماماییقیمت بادام ماماییقیمت خرید بادام ماماییقیمت خرید مغز بادامقیمت گرید های مختلف مغزبادام ماماییقیمت مغز بادامقیمت مغز بادام صادراتیقیمت مغز بادام ماماییقیمت و خرید مغز باداممغز بادام شادیزمغز بادام صادراتیمغز بادام ماماییمغز بادام مامایی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *