بادام محب پوست کاغذی اصفهان _ بازرگانی خشکبار شادیز

بادام محب پوست کاغذی اصفهان

بادام محب پوست کاغذی اصفهان _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام محب کاغذی تولید شده در اصفهان را به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

بادام محب پوست کاغذی اصفهان

استان اصفهان یکی دیگر از مناطق تولید کننده انواع بادام درختی در کشور است. بادام محب  یکی از لوکس ترین و پر فروش ترین انواع بادام تولید شده در اصفهان است. این بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به آسانی با فشار انگشت شکسته می شود.

بادام محب را با نام های بادام پوست کاغذی،بادام منقا و بادام سفید نیز می شناسند. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود مغز بادام محب طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد. بادام محب درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد میزان مغز بادام محب از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است.

بادام پوست کاغذی محب علاوه بر اصفهان در استان چهار محال بختیاری،استان فارس و کرمان نیز تولید می گردد.بادام محب نمونه ای لوکس از آجیل های ایرانی و گزینه مناسبی برای پذیرایی از مهمانان و صادرات به صورت عمده است. صادرات بادام محب از تجارت های بسیار پر سود است چرا که این بادام علاوه فروش بالای داخلی میزان تقاضای بالایی نیز از سوی کشورهای خارجی دارد.

علاوه بر کیفیت بالا ،بادام محب قیمت مناسب و متناسبی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند. بادام محب کاغذی اصفهان به دلیل شرایط آب و هوایی سازگار اصفهان با کشت بادام از کیفیت بالا و طعم بی نظیری برخوردار است و همواره میزان خرید و فروش و صادرات بالایی دارد.

جهت خرید و فروش بادام پوست کاغذی محب اصفهان از طریق راه های ارتباطی زیر با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی محب اصفهانبادام کاغذی محب اصفهانگبادام محب اصفهانبادام محب پوست کاغذیبادام محب پوست کاغذی اصفهانبادام محب کاغذی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *