تحویل پسته به بندر گوانگژو – چین

تحویل پسته به بندر گوانگژو - چین

تحویل پسته به بندر گوانگژو – چین / تحویل انواع پسته و مغز پسته ایرانی به چین معمولا در بندر های گوانگژو و شنژن انجام می شود.

تحویل پسته به بندر گوانگژو – چین

کشورهای آسیایی از جمله چین، ژاپن و کره از خریداران بسیار خوب پسته و مغز پسته های ایرانی هستند. کشور چین به عنوان یکی از مراکز بزرگ تجارت جهانی حجم مبادلات تجاری بسیار خوبی با ایران دارد.

این کشور یکی از بزرگترین وارد کننده های انواع محصولات کشاورزی ایران به ویژه پسته و محصولات آن است. چین هر ساله حجم بسیار بالایی از انواع پسته و مغز پسته ایران را خریداری می نماید.

به طور کلی پسته  ایران به ۵ کشور چین، هند، امارات، عراق و روسیه به صورت عمده صادرات می شود. در این بین کشور چین از اهمیت بالای برخوردار است.

پسته های صادراتی از ایران به چین اغلب به ارقام فندقی، احمد آقایی و همچنین بادامی اختصاص دارد.

قیمت عرضه پسته در بازار چین بسیار رقابتی می باشد.

حجم بالایی از پسته صادراتی ایران به کشور چین در بندر گوانگژو و یا (Nansha) تحویل می شود . بندر گوانگژو یکی از مهمترین بنادر تجاری در جنوب چین است.

در واقع مسیر اصلی و مهم انتقال پسته از ایران به چین به صورت دریایی از بندر عباس به بنادر گوانگژو و شنژن می باشد.

کشور چین از جمله کشور هایی است که هر ساله میزان قابل ملاحظه ای از پسته و خشکبار ایران را در بندر گوانگژو (نانشا) تحویل می گیرد.

تحویل پسته به بندر گوانگژو

برای حمل پسته در این مسیر اغلب از کانتینرهای ۲۰ یا ۴۰ فوت استفاده می شود. ظرفیت کانتینرهای ۴۰ فوت با توجه به بسته بندی محصول که اغلب به صورت فله است حدود ۲۲ تا ۲۵ تن پسته می باشد.

که برای استعلام قیمت حمل و نقل می توانید با شرکت های حمل دریایی که به صورت تخصصی لاین ایران – چین را سرویس می دهند ارتباط برقرار نمایید.

گروه بازرگانی شادیز ارائه دهنده کلیه امور بازرگانی برای صادرات پسته به چین و تحویل محموله صادراتی پسته در بنادر چین بویژه پورت گوانگژو( نانشا) می باشد.

در این مجموعه همچنین کلیه امور مربوط به تولید،فرآوری و بسته بندی پسته به صورت متمرکز انجام می شود و با توجه به این موضوع صادرات محصول بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است.

برای دریافت هزینه های ترخیص و اخذ گواهی های لازم با کارشناسان ما در واحد فروش یا بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

پسته

بازرگانی صادرات پسته به چینبندر گوانگژو چینپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی شادیزتحویل پسته به بندر گوانگژوتحویل پسته به بندر نانشا چینتحویل پسته به چینتحویل پسته در بندر گوانگژوتحویل پسته صادراتی چینصادرات پسته به چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *