راه های ارسال پسته از ایران 

راه های ارسال پسته از ایران _ گروه تولیدی شادیز انواع پسته و محصولات آن را با ارزان ترین شیوه های ارسال از ایران به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

راه های ارسال پسته از ایران 

راه های ارسال پسته از ایران 

هر ساله حجم قابل توجهی از انواع پسته ایران و فرآورده های آن  به کشورهای مختلف دنیا ارسال می شود و این حاکی از محبوبیت این محصولات است.

برای تعیین روش صادرات و یا حمل و نقل پسته از ایران ابتدا باید چند مورد به طور دقیق مشخص شود. تا بتوانیم بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ارسال را انتخاب نماییم.

از جمله مهمترین مواردی که قبل از ارسال پسته از ایران به سایر کشورها باید توسط خریداران مشخص شود عبارتند از:

  • نوع و حجم محصول مورد نظر
  • کشور مقصد
  • نوع بسته بندی محصول

با مشخص شدن تمامی موارد فوق به صورت دقیق می توان بهترین راه را برای ارسال پسته انتخاب نمود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران روش های ارسال کالا به کشورهای خارجی مختلف به شرح زیر است:

  • زمینی
  • دریایی
  • هوایی
  • ریلی

هر یک از روش های بالا دارای هزینه های مختلفی می باشد.

که برای استعلام  هزینه های ارسال کالا می توانید با شرکت های حمل و نقل که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می می کنند ارتباط برقرار نمایید.

تولیدات پسته صادراتی ایران

تولیدات پسته صادراتی ایران

از جمله پسته هایی که حجم بالایی از صادرات پسته ایران به کشورهای خارجی را به خود اختصاص داده اند عبارتند از:

       پسته اکبری/ پسته احمد آقایی/ پسته کله قوچی/ پسته فندقی/ پسته بادامی

هر یک از انواع پسته با توجه به نیاز بازار هدف به کشورهای مختلفی صادرات می شود. به طور مثال برای کشورهایی مانند روسیه و قزاقستان از پسته های ارزان قیمت کلاس B استفاده می شود زیرا قیمت ارزان پسته برای بازرگانان این کشورها بسیار حائز اهمیت است. منظور از پسته های کلاس B ترکیب دو نوع پسته خندان طبیعی و آب خندان با درصد مشخص است.

از طرفی برای کشورهایی مانند امارات و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلبج فارس از پسته های مرغوب و یا کیفیت استفاده می شود. زیرا کیفیت پسته برای بازرگانان این کشورها از اهمیت بالاتری نسبت به قیمت آن برخوردار است. پسته های کلاس A که شامل پسته های کاملا خندان و درشت ایرانی است برای این کشورها گزینه ایده آلی می باشد.

شرکت های مختلفی در زمینه فرآوری و فروش انواع پسته صادراتی در ایران مشغول هستند. تمرکز اصلی این شرکت ها اغلب در قطب های تولید کننده پسته مانند کرمان، رفسنجان و خراسان می باشد.

مجموعه خشکبار شادیز یکی از مجموعه های تولید کننده و صادر کننده انواع پسته و فرآورده های آن در ایران است که با دارا بودن تیمی مجرب کلیه فرآیند تولید، فرآوری، بسته بندی و همچنین صادرات و ارسال محموله های پسته صادراتی را به صورت تخصصی و با کمترین هزینه انجام می دهد.

روش های پرداخت برای خرید پسته

روش های پرداخت برای خرید پسته

روش های مختلفی برای پرداخت بارهای خریداری شده پسته و نقل و انتقال پول وجود دارد که ما در ادامه مطلب جهت اطلاع شما دوستان آنها به صورت مختصر بیان می کنیم.

یکی از روش هایی که برخی از تجار پرداخت و تسویه حساب بارهای خود را از طریق آن انجام می دهند پرداخت به صورت ریالی در داخل ایران است. به این صورت که نماینده خریداران و شرکتهای خارجی در ایران پرداخت آن ها را انجام می دهد.

از دیگر روش های انتقال وجه از طریق صرافی های معتبر و شناخته شده است. این روش یکی از مطمئن ترین و متداول ترین روشهای پرداخت است.

برخی از شرکت های صادر کننده پسته در برخی از کشورهای خارجی مانند دبی و ترکیه حساب بانکی دارند و خریداران انتقال وجه را به صورت سوئیفت به حساب آن ها انجام می دهند.

یکی از راه هایی که به تازگی در بین صادرکنندگان مورد استقبال قرار گرفته پرداخت توسط ارزهای دیجیتال است . در این روش در قبال پرداخت وجه محصول خریداری شده از یکی از ارزهای دیجیتالی معتبر مانند BTC یا ETH و ADA  برای انتقال استفاده می شود. این روش در بعضی از کشورهای خارجی به راحتی انجام می شود.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان یکی از تامین کنندگان پسته آماده همکاری و عقد قرار دادهای کوتاه مدت و بلند مدت با شما تجار گرامی می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و صادرات پسته با واحد فروش مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

 

 

 

پستهمغز پسته

ارسال پسته از ایرانبازرگانی پسته شادیزپستهپسته ایرانپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی ایرانپسته صادراتی شادیزتامین کننده پستهتولید پستهتولیدات پسته ایرانخرید پستهراه های ارسال پستهروش های پرداخت خرید پستهشرکت پسته در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *