خرید عمده مغز پسته لپه ایرانی _ بازرگانی شادیز

خرید عمده مغز پسته لپه ایرانی

خرید عمده مغز پسته لپه ایرانی _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته لپه ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

خرید عمده مغز پسته لپه ایرانی

مغز پسته لپه به مغز پسته ای گفته می شود که از وسط به دو نیم تقسیم شده است. این محصول در واقع همان مغز پسته سالمی است که هنگام فرآوری پسته،مغز آن شکسته و نصف شده است. از مغز پسته لپه بیشتر برای تولید محصولات غذایی مانند سوهان،گز،شیرینی،بستنی و.. استفاده می شود.

قیمت مغز پسته لپه از مغز پسته سالم پایین تر است و در بعضی مصارف می تواند همان کاربرد مغز پسته سالم را داشته باشد. مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز پسته لپه را بهترین کیفیت و قیمت به صورت عمده به خریداران ارائه می نماید.

مغز پسته لپه

این نوع مغز پسته در مصارفی که سالم بودن مغز پسته مهم نیست می تواند کاربرد خوبی داشته باشد. مغز پسته لپه از انواع پسته موجود در بازار مانند پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته فندقی و احمد آقایی تولید می شود.

مغز پسته لپه در زمان پوست گیری پسته و تبدیل آن به مغز به دست می آید. مغز های دو نیم شده و شکسته شده به عنوان مغز پسته لپه به بازار وارد می شود. مغز پسته لپه با قیمت پایین تری نسبت به مغز پسته سالم به فروش می رسد از این رو گزینه مناسبی برای کارگاه های تولیدی است. جایگزین کردن مغز پسته لپه به جای مغز پسته سالم تاثیر مستقیمی بر کاهش هزینه های تولید دارد.

مغز پسته لپه نسبت به مغز پسته گندمی درشت تر و سبز تر است و قیمت آن از مغز پسته گندمی بیشتر می باشد.  از مغز پسته لپه برای تولید محصولات غذایی مانند گز،سوهان،شیرینی،خلال پسته،پودر پسته و .. استفاده می شود.

صادرات مغز پسته لپه

مغز پسته لپه نیز همانند مغز پسته سالم از فروش صادراتی پر رونقی برخوردار است. مغز پسته لپه در انواع مختلف به کشورهایی نظیر عراق،ترکیه،لبنان،سوریه،هند و .. صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته ایرانی را به صورت عمده،با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران محترم ایرانی و خارجی ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید عمده مغز پسته لپهخرید عمده مغز پسته لپه ایرانیخرید مغز پسته لپهمغز پسته لپهمغز پسته لپه ایرانیمغز پسته لپه عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *