مرکز فروش بادام پوست کاغذی سامان _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش بادام پوست کاغذی سامان

مرکز فروش بادام پوست کاغذی سامان _ بازرگانی شادیز از مراکز اصلی تولید و فروش عمده بادام پوست کاغذی در ایران به شمار می آید.

مرکز فروش بادام پوست کاغذی سامان

مرکز تولید بادام پوست کاغذی،مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری و اصفهان است. بادام پوست کاغذی یکی از خاص ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است و متقاضیان بسیاری هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز مرکز فروش عمده و مستقیم بادام کاغذی سامان در ایران است. جهت خرید مرغوبترین بادام پوست کاغذی سامان با مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

فروش بادام کاغذی ایرانی سامان

بادام کاغذی یکی از محبوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. بادام کاغذی به دلیل درصد بالای مغز به پوستش خرید آن بسیار به صرفه تر از دیگر انواع بادام می باشد. بادام پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی می توان آن را شکست و از مغز آن استفاده کرد.

از بادام پوست کاغذی به صورت خام شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود. بادام کاغذی که با نام های بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود طرفداران بیشماری نیز در کشورهای خارجی دارد. به طور کلی بادام پوست کاغذی بهترین گزینه جهت استفاده در آجیل،پذیرایی از مهمانان و صادرات به کشورهای خارجی است.

مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام کاغذی در ایران است. این منطقه به سبب دارا بودن آب و هوا و خاک حاصلخیز بهترین مکان جهت تولید انواع بادام است. هر ساله حجم بالایی از انواع بادام درختی نظیر بادام کاغذی ،بادام مامایی و .. در این منطقه تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان مرکز اصلی فروش بادام در ایران،آماده همکاری با خریداران و تجار محترم در نقاط مختلف می باشد.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

فروش بادام پوست کاغذی سامانمرکز فروش بادام پوست کاغذی سامانمرکز فروش بادام کاغذی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *