خرید مغز گردو به صورت عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز گردو به صورت عمده

خرید مغز گردو به صورت عمده _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی تازه،با کیفیت و خوش طعم را بصورت عمده و با بهترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خرید مغز گردو به صورت عمده

مغز گردو از جمله خشکبارهای بسیار مفید و ارزشمند است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت عملکرد مغز و قدرت حافظه کمک می کند .

مغز گردو از پر چربترین انواع مغزهای خوراکی است که روغن آن را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

مغز گردو با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد هر چه مغز گردو رنگ روشنتر و طعم بهتری داشته باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد البته کیفیت گردو تنها مختص به رنگ سفید آن نیست برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که تنها رنگ سفید مغز گردو نشان دهنده درجه کیفی آن است مغز گردوی درجه یک علاوه بر رنگ روشن باید طعم خوب و چربی مناسبی نیز داشته باشد.

مغز گردو در انواع مغز گردو ممتاز،مغز گردو درجه یک(مغز گردو سفید)،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و دندانه در بازار خرید و فروش می شود به طور کلی قیمت مغز گردو از گردوی با پوست بیشتر است زیرا در خرید مغز گردو مانند گردوی با پوست احتمال پوکی و خرابی وجود ندارد از طرفی می توان بصورت مستقیم کیفیت و طعم آن را تست کرد.

بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی تازه و خوش طعم را بصورت عمده و با قیمت عالی به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول و دریافت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردوخرید مغز گردو به صورت عمدهخرید مغز گردو عمدهعمده مغز گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *