شرکت صادر کننده پسته رفسنجان _ خشکبار شادیز

شرکت صادر کننده پسته رفسنجان

شرکت صادر کننده پسته رفسنجان _ خشکبار شادیز انواع پسته اعلای رفسنجان را بصورت مغز و با پوست به سراسر نقاط دنیا صادر می نماید.

شرکت صادر کننده پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان از قطب های اصلی تولید پسته در استان کرمان می باشد پسته تولید شده در رفسنجان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و توسط تجار و شرکت های بازرگانی به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی و عربی صادر می گردد.

رفسنجان به دلیل برخورداری از شرایط مناسب جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران است انواع مختلف پسته های تجاری از جمله پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی بصورت عمده در این منطقه کشت می شود.

پسته از مغذی ترین انواع خشکبار ایرانی است که مصرف آن سلامت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد به همین دلیل مصرف کنندگان و طرفداران بسیاری دارد پسته های ایرانی از نظر طعم و کیفیت حرف اول را در دنیا می زنند سالهای زیادی است که پسته های ایرانی از جمله پسته ی رفسنجان به بازارهای جهانی راه یافته اند و به اکثر کشورهای خارجی صادر می گردد.خرید و فروش پسته رفسنجان به عنوان با کیفیت ترین و خوش طعم ترین پسته ی تولید شده در ایران همواره رونق بالایی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته با کیفیت رفسنجان را بصورت مستقیم از تولید کننده به کشورهای متعدد خارجی صادر می نماید و به بازارهای فراوانی در دنیا دسترسی دارد تحویل به موقع،عرضه مستقیم و کیفیت بالای محصول سبب رضایتمندی مشتریان خارجی از مجموعه بازرگانی شادیز شده است.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و آغاز فعالیت های تجاری با شما عزیزان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

شرکت صادر کننده پستهشرکت صادر کننده پسته رفسنجانصادر کننده پستهصادر کننده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *