خرید و فروش عمده بادام محب _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش عمده بادام محب

خرید و فروش عمده بادام محب _ شرکت خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش بادام محب درجه یک به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش عمده بادام محب

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع بادام درختی در بین مصرف کنندگان و هم چنین خریداران است. بادام محب پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار دست می شکند.

مغز بادام محب طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد. یکی از مزیت های بادام محب که سبب افزایش تقاضای آن شده است درصد بالای مغز به پوست آن است میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است از طرفی این بادام قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و تقاضای بالایی دارد.

از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. بادام محب خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و گزینه مناسبی برای میان وعده است. بادام محب کاغذی علاوه بر بازار پر رونق داخلی میزان تقاضای بالایی از سوی مشتریان خارجی نیز درد به همین دلیل صادرات بادام محب از تجارت های بسیار پر سود می باشد.

بادام محب پوست کاغذی در استان چهار محال بختیاری،اصفهان و استان فارس در کشور به صورت عمده تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام محب پوست کاغذی را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در سطح کشور می باشد.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

خرید بادام محبخرید فروش بادام محبخرید و فروش بادام محبفروش بادام محب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *