خرید گردوی پوست کاغذی _شرکت بازرگانی شادیز

خرید گردوی پوست کاغذی

خرید گردوی پوست کاغذی _شرکت بازرگانی شادیز عرضه کننده گردو کاغذی عمده به مشتریان در سراسر کشور می باشد گردو از خوش طعم ترین خشکبارهای ایرانی است.

خرید گردوی پوست کاغذی

خرید و فروش گردو پوست کاغذی به عنوان مرغوب ترین و محبوب ترین گردوی ایرانی در این مجموعه از رونق بالایی برخوردار است گردو کاغذی همانطور که از نامش پیداست پوسته ی بسیار نازکی دارد که به راحتی شکسته می شود و برای شکستن آن بر خلاف دیگر گردوها نیازی به گردو شکن نیست گردو کاغذی مزیت های متعددی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است درصد بالای مغز به پوست از مهم ترین ویژگی های این گردو است مغز گردوی کاغذی بر خلاف گردوی سوزنی به راحتی از پوست آن جدا می شود علاوه بر این گردو کاغذی مغز بسیار خوش طعم و روغن فراوانی دارد.

گردو از مغزهای بسیار مغذی است و خواص درمانی فراوانی دارد از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود گردو را با نام غذای معز می شناسند البته این بخاطر شباهت مغز آن به مغز انسان نیست بلکه به خاطر وجود امگا۳ فراوان در آن است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بیماری های مختلف مانند سرطان پیشگیری می نماید.

شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده گردو کاغذی بصورت عمده و بدون واسطه در ایران می باشد کلیه ی محصولات بصورت دست اول و با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو کاغذیخرید گردوی پوست کاغذیخرید گردوی کاغذیگردوی کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *