صادرات پسته کله قوچی خندان به اندونزی _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته کله قوچی خندان به اندونزی

صادرات پسته کله قوچی خندان به اندونزی _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی از جمله پسته کله قوچی را بصورت عمده به کشور اندونزی صادر می نماید.

صادرات پسته کله قوچی خندان به اندونزی

کشور اندونزی یکی از شرکای تجاری مهم کشور ایران است و مراودات تجاری خوبی با ایران دارد. از جمله محصولات تجاری صادراتی از ایران به این کشور آسیایی می توان به پسته اشاره کرد. هر ساله حجم قابل توجهی از انواع پسته خندان ایرانی از جمله کله قوچی،احمد آقایی،اکبری،بادامی و فندقی در حجم های بالا به اندونزی ارسال می گردد.

تجار و بازرگانان کشورهای آسیایی مانند هند،هنگ کنگ،اندونزی،چین و قزاقستان اغلب تمایل به خرید پسته های خندان درجه یک (class A) دارند و هم پسته های خندان درجه دو (class B). منظور از پسته های خندان class A پسته هایی است که به طور طبیعی و بر روی درخت خندان شده اند. اما پسته های خندان class B شامل ترکیب پسته های خندان طبیعی و مکانیک خندان( آب خندان) است.

همه موارد فوق در حجم های بالا به کشور اندونزی صادر می گردد. نکته قابل توجه در رابطه با صادرات پسته به کشورهای آسیایی این است که اکثر آن ها پسته را به صورت فله از ایران خریداری می کنند. و سپس آن را بسته بندی کرده و به دیگر کشورهای خارجی از جمله کشورهای اروپایی صادر می نمایند.

بهترین پسته جهت صادرات به اندونزی

پسته کله قوچی یکی از مناسب ترین ارقام پسته ایرانی جهت صادرات به این کشور است. پسته کله قوچی از ارقام درشت و گرد پسته ایست و بسیار خوش رویت و خوش دهن می باشد. بیشترین حجم تولید پسته کله قوچی در ایران مربوط به شهر رفسنجان است. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین پسته صادراتی ایران است و در کنار پسته احمد آقایی بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خندان ایرانی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به کشور اندونزی و سایر کشورهای آسیایی صادر می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش یا بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

صادرات پسته خندان به اندونزیصادرات پسته خندان کله قوچیصادرات پسته کله قوچی به اندونزیصادرات پسته کله قوچی خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *