عرضه بادام مامایی به صورت عمده در هند


عرضه بادام مامایی به صورت عمده در هند _ بادام مامایی صادراتی ایران توسط گروه تولیدی و بازرگانی شادیز در بازار کشور های مختلفی بویژه هند به صورت عمده عرضه می شود.

عرضه بادام مامایی به صورت عمده در هند

با توجه به اینکه هند یکی از کشور های آشنا با محصولات ایرانی به ویژه بادام مامایی می باشد عرضه این محصول بصورت عمده برای صادرات به هندوستان در حال افزایش است.

در چندین سال اخیر شاهد افزایش قابل توجه صادرات بادام مامایی به هند بودیم و همین عرضه عمده بادام مامایی در بازار این کشور باعث شد که شناخت فروشگاه ها، صنایع غذایی و مردم هند نسبت به بادام مامایی ایران افزایش داشته باشد و درخواست های خرید عمده بادام مامایی در این کشور با رشد چشمگیری مواجه شده است.

بادام مامایی بهترین نوع بادام صادراتی ایران است . این نوع بادام ارزش غذایی بالا، طعم صد در صد شیرین و میزان چربی مفید فراوانی دارد و از طرفی نیز علاوه بر مصارف غذایی از آن در صنایع مختلف دارویی، بهداشت و زیبایی نیز استفاده می شود. همین موضوع سبب محبوبیت آن در بازارهای جهانی به ویژه بازار کشورهای هند، امارات، قطر، ترکیه، روسیه و چین شده است.

در بین انواع بادام صادراتی ایران بادام مامایی بیشترین حجم ارسال به هند و سایر کشورهای خارجی را به خود اختصاص داده است. این نوع بادام به دلیل کیفیت بالا با قیمت گرانتری نسبت به سایر انواع بادام به بازار عرضه می گردد.

مردم کشور هند علاقه بسیار زیادی به بادام مامایی ایرانی دارند. کشور هند همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده بادام مامایی ایران هر ساله حجم بسیار بالایی از این محصول را از کشور ما خریداری می نماید. بادام مامایی با نام Mamra Almond در هند شناخته می شود.

عرضه بادام مامایی شادیز به صورت عمده:

عرضه بادام مامایی شادیز به صورت عمده:

قطب اصلی تولید بادام مامایی ایران استان چهار محال بختیاری است. در واقع بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری تولید شده و در حجم عمده به بازار عرضه می گردد. شهرستان بن و سامان بیش ترین سطح زیر کشت بادام مامایی را در این استان به خود اختصاص داده اند.

از آن جا که مرکز تولید این نوع بادام شهرستان سامان و بن است عرضه بادام مامایی بصورت عمده نیز از همین مناطق انجام می گیرد.

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان تولید کننده عمده این محصول آماده ارائه بهترین بادام مامایی صادراتی ایران بخصوص از تولیدات باغات شهرستان سامان می باشد و برای صادرات آن به این کشور ارائه دهنده خدمات گمرکی تا تحویل بار صادراتی بادام مامایی در هند می باشد.

برای خرید عمده و اطلاع از شرایط صادرات با کارشناسان ما در واحد فروش و بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

بادامبادام مامایی

بادام عمدهبادام عمده شادیزبادام ماماییبادام مامایی شادیزبادام مامایی عمدهعرضه بادامعرضه بادام به صورت عمدهعرضه بادام در هندعرضه بادام ماماییعرضه بادام مامایی در هندعرضه عمده بادامعرضه عمده بادام شادیزعرضه عمده بادام ماماییعرضه کننده بادامعرضه کننده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *