عمده بادام مامایی شهرکرد _شرکت خشکبار شادیز

عمده بادام مامایی شهرکرد

عمده بادام مامایی شهرکرد _شرکت خشکبار شادیز بادام مامایی عمده و درجه یک تولید شده در شهرکرد را بصورت مستقیم به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

عمده بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی یکی از بهترین نمونه های بادام درختی تولید شده در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع باام درختی است که پوست سخت و مستحکمی دارد مغز این بادام رنگ روشن و طعم بسیار خوبی دارد.

از بادام مامایی بیشتر برای صادرات استفاده می شود و مصرف داخلی کمتری دارد زیرا این بادام هنوز در داخل ایران ناشناخته است بادام مامایی به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند صادر می گردد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس است.مغز بادام مامایی درشت است و بصورت طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است.

از بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می گردد بادام مامایی چربی فراوانی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون و در صنایع دارویی ،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

از خواص درمانی این بادام می توان به استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت نیروی جنسی،پیشگیری از دیابت،کاهش کلسترول خون،کمک به کاهش وزن،درمان سرفه،بهبود عملکرد مغز و قلب هم چنین پیشگیری از سرطان اشاره کرد.

بادام مامایی شهرکرد به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود قیمت بادام مامایی با پوست با توجه به میزان مغز و مرغوبیت آن تعیین می گردد.

شرکت خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان مرغوب ترین بادام مامایی شهرکرد را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام مامایی شهرکردعمده بادام شهرکردعمده بادام ماماییعمده بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *