فروش عمده پسته یزد _شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته یزد

فروش عمده پسته یزد _شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب یزد را بصورت عمده به فروش می رساند پسته یزد به دلیل کیفیت بالا فروش بسیار خوبی دارد.

فروش عمده پسته یزد

پسته های با کیفیت تولید شده در یزد میزان تقاضای بالایی هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی دارند پسته ی یزد در بازارهای سراسر کشور با کیفیت بالا بصورت عمده و جزئی عرضه می گردد استان یزد یکی از مناطق پسته خیز در ایران است که به دلیل شرایط جغرافیایی مناسب و آب و هوای خوب، انواع پسته را با درجه کیفی بالا تولید می نماید مهم ترین ارقام پسته کشت شده در این استان شامل پسته اکبری،پسته بادامی،پسته احمدآقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی می باشد بیشترین سطح زیر کشت پسته در استان یزد متعلق به شهرستان خاتم و پس از آن مربوط به شهرستان های اردکان ،مهریز و هرات می باشد پسته های یزد بسیار خوش طعم هستند و خواص مغذی فراوانی دارد پسته های تولید شده در یزد بصورت عمده به بازارهای داخلی عرضه می گردد از انواع پسته یزد بصورت خام و شور در  آجیل استفاده می شود .

پسته درختی کوچک است که در آب و هوای کویری و در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد به خوبی رشد می کند این محصول سرشار از خواص تغذیه ای و درمانی است به همین دلیل میران مصرف بالایی دارد.

بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته های تولیدی یزد را بصورت عمده به فروش می رساند شادیز با توجه به نیاز مشتریان محصول مورد نظر را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه به مشتریان ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

عمده پسته یزدفروش پسته عمده یزدفروش پسته یزدفروش عمده پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *