قیمت بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز

قیمت بادام مامایی شهرکرد

قیمت بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز بادام مامایی تولید شده در شهرکرد را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

قیمت بادام مامایی شهرکرد

قیمت بادام مامایی با توجه به درصد و کیفیت مغز هم چنین مرغوبیت آن تعیین می گردد قیمت بادام مامایی در مقایسه با بادام های خارجی بسیار مناسب است قیمت خرید عمده بادام مامایی بسیار مناسب و به صرفه است بادام مامایی تنها در استان چهارمحال بختیاری تولید می شود و با کیفیت ترین بادام مامایی متعلق به این استان است  به همین دلیل قیمت بادام در چهار محال بیشتر است.

در حال حاضر قیمت بادام مامایی به دلیل نوسانات بازار بصورت روزانه در حال کاهش و یا افزایش است دوستان عزیز می توانند جهت دریافت قیمت ها با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایند.

بادام مامایی شهرکرد

شهرکرد قطب بزرگ تولید انواع بادام به خصوص بادام مامایی است بادام مامایی شهرکرد به کشورهای خارجی مانند کشور هند،ترکیه،روسیه و دیگر کشورها صادر می گردد بادام مامایی پوست ضخیم و مغز خوشرنگ و بسیار خوش طعمی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود.

بادام مامایی میزان چربی بالایی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون نیز استفاده می شود بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد.میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بالاتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام مامایی تولید شده در  شهرکرد را با قیمت مناسب بصورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز ارائه می دهد .

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

قیمت بادام شهرکردقیمت بادام ماماییقیمت بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *