قیمت پسته خندان ایران در کویت _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پسته خندان ایران در کویت

قیمت پسته خندان ایران در کویت _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خندان ایران و فرآورده های آن را بصورت عمده به کشور کویت صادر می نماید.

قیمت پسته خندان ایران در کویت

کویت به عنوان یک کشور عربی فعال در تجارت با ایران، معمولا حجم عمده ای از انواع پسته خندان ایرانی و فرآورده های آن را خریداری می نماید. صادرات پسته به کویت برای دو منظور استفاده می شود. یکی برای مصرف در بازارهای داخلی این کشور و دیگری برای صادرات مجدد با قیمت بالاتر به دیگر کشورها نظیر کشورهای اروپایی،عربستان و .. .

با توجه به گستردگی انواع پسته و فرآورده های آن نمی توان به طور دقیق گفت که کدام محصولات برای بازار کویت مناسب است. اما با توجه به این که کویت بسیاری از محصولاتی را که از ایران خرید می نماید با قیمت های بالاتر مجددا به دیگر کشورها می فروشد معمولا از تمام انواع در کشور کویت یافت می شود.

کشورهای اروپایی روابط بسیار خوب و قوی با تاجران عربی در کویت دارند. به همین جهت تامین حجم عمده ای از پسته های خندان ایران توسط تجار کشور کویت انجام می شود.

با تمام این تفاسیر می توان اشاره کرد که معمولا کویت از پسته اکبری و پسته کله قوچی که قیمت مناسبی داشته باشد در بازار مصرف خود استقبال می کند. برای کاهش قیمت تمام شده محصول می توان از پسته های درجه دو (Class B) برای صادرات به کویت استفاده کرد.

قیمت پسته دستچین در کویت

قیمت پسته خندان ایران در کویت

 

قیمت پسته در کویت به دلیل تقاضای ارقام لوکس و دستچین نسبتا بالاتر می باشد. بازار کویت به علت لوکس پسند بودن به عنوان یک بازار کیفیت محور شناخته می شود.

پسته دستچین برای بسیاری از صادر کنندگان و تولید کنندگان به عنوان لوکس ترین نوع پسته شناخته می شود.

مهمترین ویژگی پسته های دستچین عبارتند از:

  1. بدون پسته دهن بست
  2. بدون پسته دهن چفت
  3. بدون پسته لک دار و بد رویت
  4. بدون هر گونه پوست پسته و ضایعات

هر یک از انواع پسته با سایزهای مشخص امکان دستچین شدن را دارد. اما در بین ارقام و سایزهای مختلف پسته اکبری و کله قوچی بیشترین درخواست را دارد.

پسته اکبری در سایزهای ۱۸_۲۰ و ۲۰_۲۲ و پسته کله قوچی سایز۱۸_۲۰ و ۲۰_۲۲ مهم ترین ارقام درخواستی برای دستچین می باشند.

قیمت پسته دستچین نسبت به پسته صادراتی به دلیل کیفیت بهتر،بالاتر است.

مجموعه بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در حوزه تامین و صادرات انواع پسته و مغز پسته،آماده همکاری و ارائه خدمات به خریداران و تجار محترم در کشورهای مختلف می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصول با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته ایران در کویتپسته خندان ایرانپسته خندان در کویتقیمت پسته ایرانقیمت پسته ایران در کویتقیمت پسته خندان ایرانقیمت پسته خندان در کویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *