مغز پسته درجه یک اکبری _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز پسته درجه یک اکبری

مغز پسته درجه یک اکبری _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز پسته اکبری درجه یک را به صورت عمده و با قیمت منصفانه به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

مغز پسته درجه یک اکبری

مغز پسته تنها بخش خوراکی پسته و فاقد پوست سبز (اول) و پوست استخوانی (دوم) می باشد. مغز پسته نیز به دلیل تنوع بالای پسته در انواع و کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. در بین انواع مغز پسته، مغز پسته اکبری به دلیل کشیدگی،درشتی و کیفیت بالا از محبوبیت بسیار بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار برخوردار است.

مغز پسته درجه یک اکبری از پسته های کاملا خندان طبیعی به دست می آید . مغز این نوع پسته کاملا رسیده است و از نظر ظاهری بسیار زیبا می باشد. همانطور که می دانید پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است به همین دلیل مغز آن نیز با توجه به کیفیت و تازگی آن قیمت بالایی دارد.

مغز پسته اکبری بسیار خوش طعم است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. مغز پسته اکبری در انواع مغز پسته سبز و گلدار در بازار خرید و فروش می شود. انواع مغز پسته اکبری گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای خارجی خصوصا کشورهای کیفیت محور است.

از مغز پسته در انواع آجیل ها و به صورت های مختلف برای تهیه انواع شیرین و شکلات،حلوای پسته،کره پسته،خلال پسته،روغن پسته و.. استفاده می شود.

مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی بسیار بالایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

تقویت حافظه و سلامت مغز

تقویت سیستم ایمنی بدن

خون سازی و درمان کم خونی در بدن

تقویت نیروی جنسی

تقویت چشم

پیشگیری از آلزایمر

سلامت قلب

پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی

و..

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز پسته اعلا و درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت و کیفیت مناسب به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

مغز پسته اکبریمغز پسته اکبری درجه یکمغز پسته درجه یک اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *