پخش عمده مغز بادام مامایی شکسته و سالم _ بازرگانی شادیز

پخش عمده مغز بادام مامایی شکسته و سالم

پخش عمده مغز بادام مامایی شکسته و سالم _ بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را با درجه کیفی بالا به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

پخش عمده مغز بادام مامایی شکسته و سالم

بادام مامایی یکی از انواع مرغوب بادام های درختی تولید شده در ایران است. مغز بادام مامایی طعم شیرین و خواص مغذی بسیار فراوانی دارد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است و بیشتر در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرهای بن و سامان تولید می گردد. بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و اغلب به صورت مغز شده به کشورهای مختلف صادر می گردد.

مغز بادام مامایی به شکل سالم،شکسته شده . پودر شده به بازار عرضه می گردد. از مغز بادام به صورت های مختلف در مصارف خوراکی و هم چنین در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

از مغز بادام مامایی سالم بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.فروش مغز بادام مامایی در کارگاه هایی که مغز بادام را به صورت عمده تولید می کنند انجام می شود.در این کارگاه ها بادام مامایی را به وسیله دستگاه شکسته و مغز می کنند. اما در این میان برخی از مغز ها شکسته می شود. مغز های شکسته را با قیمت پایین تر به صورت جداگانه به فروش می رسانند.از مغز بادام شکسته جهت روغن گیری و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

فروش و صادرات انواع مغز بادام مامایی در کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

مغز بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و .. است. مصرف مغز بادام به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند هم چنین از ابتلا به بیماری های مختلف پیشگیری می کند.

بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

برای خرید انواع مغز بادام مامایی می توانید با ما تماس بگیرید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

پخش عمده مغز بادام ماماییپخش عمده مغز بادام مامایی شکستهپخش عمده مغز بادام مامایی شکسته و سالممغز بادام مامایی سالممغز بادام مامایی شکستهمغز بادام مامایی شکسته و سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *