پسته ایرانی مخصوص چین _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته ایرانی مخصوص چین

پسته ایرانی مخصوص چین _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه صادرات پسته به کشور های آسیای میانه و آسیای شرقی نظیر چین فعالیت دارد. مزیت رقابتی اصلی این مجموعه تولید پسته و مغز پسته در حجم بالا و عرضه عمده آن به صورت خام و فرآوری شده می باشد.

پسته ایرانی مخصوص چین

اولین بازار رسمی پسته ایران چین است. نه تنها پسته های کشیده،گرد یا جامبو بلکه مغز پسته نیز به چین صادر می شود. صادرات پسته به ایران و چین و هنگ کنگ همراه با مغز پسته در حال رشد است. قیمت عرضه پسته با کیفیت صادرات در بازار چین کاملاً رقابتی است.

صادرات پسته از ایران به آسیای شرقی

کشورهای شرق آسیا خریداران بسیار خوبی برای پسته ایران هستند. چین ، ژاپن و کره، پسته و مغز پسته ایرانی را به مقدار زیاد خریداری می کنند.

پسته های صادراتی از ایران به این کشورها اغلب به دو نوع فندقی (گرد) و احمد آقایی (کشیده) اختصاص داده می شوند. از آنجا که قیمتهای بسیار رقابتی در این بازارها واقعاً مهم است ، بازرگانان چینی سعی در واردات مستقیم دارند.

همراه با تجارت پسته ، صادرات مغز پسته ، به ویژه مغز پسته با پوست سبز ، به این بازارها رونق می یابد. علاوه بر قیمت های رقابتی ، کیفیت محصول یکی از مهمترین و اساسی ترین پارامترهای خریداران پسته در این کشورها است.

صادرات پسته ایران به چین و هنگ کنگ مهمترین صادرات غیر نفتی ایران در هر سال را تشکیل می دهد. نه تنها پسته فله بلکه بسته های کوچک خرید نیز برای صادرات به چین و هنگ کنگ استفاده می شود.

بهترین انواع پسته ایرانی برای چین

بهترین انواع پسته ایرانی برای چینایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان شناخته می شود.

رقابت در تولید و کیفیت پسته بین ایران و ایالات متحده است. ایران به عنوان یکی از فعالان بازار در زمینه پسته و مغز پسته ، انواع زیر را برای صادرات پسته تولید می کند:

  1.  پسته اکبری
  2.  پسته احمد آقایی
  3. پسته بادامی
  4. پسته کله قوچی
  5. و پسته فندقی

این ۵ نوع شناخته شده ترین نوع در بین پسته های ایرانی است. قیمت هر یک از این انواع بر اساس اندازه (شمارش در هر اونس) و سایر پارامترهای کیفی محاسبه می شود.

مهمترین ویژگیهای کیفی که بر قیمت پسته تاثیر گذار است عبارتند از:

سایز، درصد دهان بسته ، درصد پسته خندان، درصد پسته آبخندان یا مکانیک خندان، درصد دهان چفت ، تازگی و طعم خوب

بدیهی است که پسته توسط شرکت ها و کارخانه های مختلف به فروش می رسد. بیشتر این واحدهای تولیدی و کارگاهی در استان های کرمان و خراسان است.

این دو استان بیشترین میزان تولید پسته را دارند. دلیل این ادعا تعداد پایانه های فعال ضبط پسته در این استان های تولید کننده پسته است. این پایانه های ضبط بیشترین پسته ایرانی را که برای صادرات به چین استفاده می شود ، تأمین می کنند.

مرکز فروش پسته شادیز

شرکت شادیز یکی از شرکتهای فعال در زمینه فرآوری انواع پسته در استان کرمان و خراسان است. در این شرکت علاوه بر تهیه انواع پسته صادراتی ، مغز پسته در کیفیت های مختلفی نیز تولید می شود.

مغز پسته تولید شده در این شرکت عبارتند از:

مغز پسته سبز دو پوست ، مغز پسته پوست بنفش ، مغز پسته سبز ، پسته خرد شده ، گرانول پسته

در این واحد تولیدی تجاری ، پسته و مغز پسته در بسته بندی های مختلف فله ای قرار می گیرند:

  •  کارتن های ۱۰ یا ۱۲.۵ کیلوگرمی
  • همچنین بسته های وکیوم شده ۱۰ یا ۱۲.۵ کیلوگرمی

برای دریافت هزینه هر یک از این بسته ها می توانید با واحد فروش شادیز تماس بگیرید. همچنین می توانید لیست قیمت آجیل و مغز پسته صادراتی را از کارشناسان واحد فروش دریافت کنید.

تحویل پسته به چین

تحویل پسته به چینمسیر اصلی صادرات پسته به چین از طریق دریا از بندرعباس به بندرهای مختلف چین و هنگ کنگ است.

در این مسیر ، بیشتر کانتینرهای ۴۰ یا ۲۰ برای حمل و نقل انتخاب می شوند. بسته به بسته بندی محصول ، بین ۱۸ تا ۲۲ تن پسته در کانتینر های ۴۰ فوت قابل ارسال است.

راه دیگر (بیشتر برای مقادیر کم) ارسال از طریق هوا است که هزینه بالایی دارد. حمل و نقل هوایی غالباً برای مغز پسته سبز گران قیمت با حجم سفارش کمتر استفاده می شود.

اما مسیر اصلی و مهم حمل و نقل پسته از ایران به چین از بندرعباس به بندر شنزن و گوانگجو است.

برای استعلام قیمت حمل و نقل می توانید با شرکت های حمل و نقل مختلفی که به طور ویژه خط ایران-چین را سرویس می کنند تماس بگیرید.

کلیه امور بازرگانی و رویه های صادرات پسته به چین توسط تیم بازرگانی مجرب شادیز انجام می شود.

برای دریافت قیمت ها و دریافت گواهینامه های لازم با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

پسته

بازرگانی شادیزپسته ایرانیپسته ایرانی شادیزپسته ایرانی مخصوص چینپسته مخصوص چینخشکبار ایرانیخشکبار شادیزفروش پسته به چینمرکز فروش پستهمغز پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *