فروش بادام مامایی اعلاء _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام مامایی اعلا

فروش بادام مامایی اعلاء _ شرکت خشکبار شادیز مرغوبترین بادام مامایی را بصورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش بادام مامایی اعلاء

بادام مامایی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی در ایران است خاستگاه این بادام استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی مانند بادام سنگی پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و میزان چربی بسیار مرغوب می باشد.فروش بادام مامایی به عنوان مرغوبترین بادام تولید شده در ایران همواره از رونق بالایی برخوردار است.

مصارف بادام مامایی

مغز بادام مامایی طعم شیرین و رنگ روشنی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام مامایی میزان چربی فراوانی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون و هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی و به داشتی استفاده می شود.

ارزش غذایی بادام مامایی

بادام مامایی سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند کلسیم،نشاسته،فسفر،پتاسیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی ب دن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز بادام انرژی و خاصیت سیرکنندگی بالایی دارد از این رو گزینه مناسبی برای میان وعده است.

قیمت بادام مامایی

قیمت بادام مامایی با توجه به خرید آن بصورت عمده و یا جزئی متفاوت است و معمولا خرید عمده آن ارزانتر می باشد قیمت بادام مامایی با پوست را با توجه به درصد و کیفیت مغز آن تعیین می نمایند قیمت مغز بادام نیز با توجه به سایز و تازگی آن محاسبه می گردد.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام مامایی درجه یک و اعلاء را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی اعلاءفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی اعلاء

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *