مغز بادام سنگی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام سنگی درجه یک

مغز بادام سنگی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام سنگی تازه و درجه یک ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز ارائه می دهد.

مغز بادام سنگی درجه یک

بادام سنگی از معروف ترین و رایج ترین انواع بادام درختی در ایران است مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی فراوانی دارد از مغز بادام سنگی به صورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تولید روغن از آن استفاده می شود.

مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده است و شامل دو لپه بزرگ سفید روغنی می باشد چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود مغز بادام حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

مغز بادام سنگی علاوه بر کیفیت خوب قیمت مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای پر رونقی دارد قیمت مغز بادام با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می شود بدین گونه که هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مغز بادام خواص درمانی بسیار فراوانی دارد :

سبب استحکام استخوان ها و دندان ها می شود

از پوکی استخوان پیشگیری می کند

توانایی جنسی را افزایش می دهد

سبب تقویت معده و درمان زخم روده می شود

حافظه را تقویت می کند

سبب کاهش وزن و جلوگیری از چاقی می شود

از ابتلا به سرطان پیشگیری می کند

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین و تازه ترین مغز بادام سنگی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز ارائه می نماید کلیه محصولات به صورت خام عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

مغز بادام درجه یکمغز بادام سنگیمغز بادام سنگی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *