خرید بادام منقا پوست کاغذی _ خشکبار شادیز

خرید بادام منقا پوست کاغذی

خرید بادام منقا پوست کاغذی _ خشکبار شادیز بادام منقا درجه یک را به صورت عمده و خام به فروش می رساند بادام منقا از پر طرفدارترین انواع بادام درختی است.

خرید بادام منقا پوست کاغذی

بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد و با فشار انگشت می شکند مغز بادام منقا طعم شیرین و خواص تغذیه ای بالایی دارد بادام منقا کاغذی درصد مغز به پوست بالایی دارد میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است.

از بادام پوست کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود بادام منقا بیشتر در استان چهارمحال بختیاری،اصفهان و فارس تولید می گردد این بادام گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای خارجی می باشد به طور کلی بادام منقا یکی از لوکس ترین خشکبارهای ایرانی جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف است.

پوست نازک بادام منقا مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن و حفظ تازگی و کیفیت مغز بادام می شود علاوه بر کیفیت بالا بادام منقا قیمت بسیار متناسبی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

مصرف بادام منقا سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز ،تقویت قوای جنسی و پیشگیری از آلزایمر و پوکی استخوان می شود.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام پوست کاغذی را به صورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت: www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام منقا پوست کاغذیخرید بادام پوست کاغذیخرید بادام کاغذیخرید بادام منقاخرید بادام منقا پوست کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *