خرید عمده مغز بادام درختی ربیع شیرین _ بازرگانی شادیز

خرید عمده مغز بادام درختی ربیع شیرین

almonds


خرید عمده مغز بادام درختی ربیع شیرین _ بازرگانی شادیز مغز بادام درختی ربیع را بصورت عمده و بی واسطه به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

خرید عمده مغز بادام درختی ربیع شیرین

بادام ربیع یکی از نمونه های با کیفیت بادام سنگی است. مغز بادام ربیع یکی از بهترین و خوش طعم ترین انواع مغز بادام ایرانی است که از آن جهت فروش داخلی و برای صادرات استفاده می شود.

مشخصات بادام ربیع

بادام ربیع از ارقام دیر گل است.

مغز دهی بادام ربیع ۳۳ درصد است.

بادام ربیع از نظر ظاهری شبه به بادام مامایی است.

مغز این بادام طعم  شیرین و چربی بالایی  دارد.

مغز بادام ربیع به صورت کامل،مغز بادام شکسته شده و پودر مغز بادام در بازار خرید و فروش می شود. همانطور که گفتیم بادام ربیع از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به بادام مامایی دارد به همین دلیل بسیاری از فروشندگان برای کاهش هزینه ها از مخلوط مغز بادام ربیع و مامایی برای فروش استفاده می کنند. بادام ربیع در مناطق مختلف کشور از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان،استان فارس و کرمان تولید می گردد.

قیمت مغز بادام ربیع

مغز بادام ربیع قیمت پایین تری نسبت به مغز بادام مامایی دارد. به طور کلی قیمت مغز بادام ربیع با توجه به سایز،کیفیت،درصد شکستگی،تازگی و .. محاسبه می شود.

خرید عمده مغز بادام درختی ربیع شیرین از رونق بالایی در بازار برخوردار است به همین جهت شرکت بازرگانی شادیز تامین و توزیع مستقیم این محصول را در راس فعالیت های خود قرار داده است.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان اصلی این محصول،مرغوبترین انواع بادام و مغز بادام ربیع را به خریداران محترم ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

 

بادام ربیع

خرید عمده مغز بادام درختی ربیع شیرینخرید عمده مغز بادام ربیعخرید عمده مغز بادام ربیع شیرینخرید مغز بادام درختی ربیعخرید مغز بادام درختی شیرینخرید مغز بادام ربیعقیمت مغز بادام ربیعمشخصات بادام ربیعمغز بادام درختی ربیعمغز بادام درختی ربیع شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *