صادرات گردو به عراق و امارات _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات گردو به عراق و امارات

صادرات گردو به عراق و امارات _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک ایرانی را به اقصی نقاط دنیا از جمله کشورهای عربی صادر می نماید.

صادرات گردو به عراق و امارات

گردو یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران است و از نظر اقتصادی تمام قسمت های آن شامل میوه،برگ،ریشه،ساقه،چوب و .. برای مصارف مختلف مانند رنگ آمیزی،داروسازی ،منبت کاری و دیگر موارد استفاده می شود.صادرات گردو به عراق و امارات

کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است. گردوهای ایرانی به سبب داشتن کیفیت بالا،طعم عالی،روغن فراوان و ارزش تغذیه ای بالا از طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف خارجی برخوردار می باشند. گردوی ایران به بیش از ۳۰ کشور دنیا صادر می گردد که مهم ترین آن ها کشورهای همسایه مانند عراق،امارات،ترکیه و هم چنین کشورهای اروپایی مانند آلمان و انگلستان هستند.

ارقام گردو ایرانی

گردو در شهرهای مختلف ایران از جمله استان فارس،همدان،خراسان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،کرمان و .. به صورت عمده و با درجه کیفی بالا تولید می گردد. مهم ترین ارقام گردوی تولید شده در ایران عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو سوزنی

گردو سنگی

گردو همدانی

گردو ضیاء آبادی

گردو جمال

و..

فواید گردو

گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اسیدان،امگا۳ و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر،منیزیم،فسفر و .. است. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان اسیدهای چرب امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد.این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از بیماری آلزایمر می شود.صادرات گردو به عراق و امارات

مصرف گردو هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد و به سلامت قلب،تقویت پوست و مو،استحکام استخوان هاو.. کمک می کند.

گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی،ارزش اقتصادی دارد. کشور ایران از نظر تولید گردو در رده ی کشورهای برتر دنیا قرار دارد و از نظر میزان کشت گردو رتبه دوم را دارا می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز  گردوی درجه یک ایرانی را بصورت عمده و با قیمت های فوق العاده به کشورهای مختلف دنیا صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا صادرات محصول می توانید با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

ارقام گردو ایرانیصادرات گردو به عراق و امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *