فروش عمده مغز بادام سنگی شیراز _ بازرگانی شادیز

فروش عمده مغز بادام سنگی شیراز

فروش عمده مغز بادام سنگی شیراز _ بازرگانی شادیز مغز بادام سنگی درجه یک و تازه شیراز (استان فارس ) را بصورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

فروش عمده مغز بادام سنگی شیراز

عمده تولید مغز بادام در ایران مربوط به مغز بادام سنگی می باشد. بادام سنگی از جمله بادام هایی است که به دلیل سازگاری و نیاز آبی کم در مناطق مختلف ایران کشت می گردد. بادام سنگی بیشتر در فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان و خراسان تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام سنگی متعلق به استان فارس است.

مغز بادام سنگی شیراز

بادام سنگی تولید شده در شیراز به سبب برخورداری از آب و هوای مناسب از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو بیش از ۹۰ درصد این محصول به شکل مغز بادام در بازار خرید و فروش می شود. مغز بادام سنگی طعم شیرین و درصد چربی فراوانی دارد. بیشترین کاربرد مغز بادام سنگی برای مصارف آجیلی و برای تولید روغن از آن است.

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام است که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب میزان تقاضای بالایی هم در بازارهای داخلی و هم بازارهای خارجی دارد. این نوع بادام اغلب به شکل مغز شده به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه صادر می گردد.

قیمت مغز بادام سنگی

بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام درختی دارا می باشد از این رو مغز ان نیز قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع مغز بادام دارد. به طور کلی قیمت مغز بادام با توجه به پارامترهای مختلفی مانند تازگی،درشتی و ریزی،درصد شکستگی و خرد شدگی آن محاسبه می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام سنگی مرغوب شیراز را به صورت مستقیم و با قیمت های مقرون به صرفه به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

عمده مغز بادام سنگیفروش عمده بادام سنگی شیرازفروش عمده مغز بادام سنگی شیرازفروش عمده مغز بادام شیرازفروش مغز بادام سنگی شیرازمغز بادام سنگی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *