تامین کننده پسته خام _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده پسته خام

تامین کننده پسته خام _ شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده انواع پسته خام و درجه یک بصورت مستقیم از تولید کننده در ایران می باشد.

تامین کننده پسته خام

پسته از محبوبترین خشکبارهای ایرانی در دنیا است پسته های ایرانی طعم بی نظیر و تنوع بسیار خوبی دارند که سبب افزایش تقاضای آنها شده است بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران مربوط به استان کرمان،یزد و خراسان است معروفترین انواع پسته در ایران عبارتند از:پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی .هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و بصورت مغز و با پوست و در انس های متنوع در بازارهای کشور موجود می باشند به طور کلی انواع پسته را از نظر شکل ظاهری به دو گروه پسته های فندقی و پسته های بادامی تقسیم می کنند پسته هایی که ظاهری بلند و کشیده دارند جزو ارقام بادامی به شمار می آیند مانند رقم اکبری و احمد آقایی و پسته هایی که ظاهری گرد و کروی دارند جزو ارقام فندقی به حساب می آیند مانند رقم کله قوچی و فندقی.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بصورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیلها استفاده می شود از مغز پسته در صنایع مختلف و برای تهیه روغن پسته،کره پسته،خلال پسته،حلوای پسته،شکلات و شیرینی استفاده می شود.

پسته درختی کوچک و بیابانی است که در مناطق کویری به خوبی رشد می کند پسته علاوه بر ایران در کشورهای آمریکا،ترکیه،سوریه و دیگر کشورها نیز تولید می گردد اما هیچ پسته ای در دنیا طعم پسته های ایرانی را ندارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خام و با کیفیت را بصورت دست اول با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز در سراسر دنیا تامین می نماید بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده پسته در ایران آمادگی دارد تا فعالیت های تجاری خود را با شما آغاز نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمتها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

تامین پسته خامتامین کننده پستهتامین کننده پسته خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *