صادرات بادام مامایی به امارات _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی به امارات

صادرات بادام مامایی به امارات _ شرکت بازرگانی شادیز در حوزه صادرات بادام مامایی به صورت عمده به کشورهای امارات،قطر،عمان و سایر کشورها فعالیت می نماید.

صادرات بادام مامایی به امارات

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام تجاری ایرانی است و تنها در ایران تولید می گردد منشا این بادام استان چهار محال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود است بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی،هند و ترکیه صادر می گردد.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و پوست استخوانی آن مانند بادام سنگی بسیار مستحکم است مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد مغز این بادام رنگ روشن و طلایی رنگی دارد میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است.

بادام مامایی ایران بر خلاف بادام های آمریکایی تراریخته نیست و کاملا طبیعی می باشد. امروزه با شناخته شدن مضرات بادام های تراریخته استقبال مشتریان داخلی و خارجی برای مصرف محصولات طبیعی بیشتر شده است .

کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از مشتریان اصلی خشکبارهای ایرانی از جمله بادام می باشند که از مهم ترین آن ها کشور امارات،عمان و قطر را می توان نام برد البته بیشترین حجم از صادرات بادام مامایی به کشور هند انجام می شود اما بادام مامایی ایران خواهان بسیاری حتی از کشورهای اروپایی دارند.

مغز بادام مامایی علاوه بر کیفیت عالی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن در بازارهای جهانی شده است مصرف بادام مامایی سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه،استحکام استخوان ها و دندان ها،کمک به کاهش وزن در افراد دچار اضافه وزن و بهبود عملکرد قلب می شود.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه تامین و صادرات انواع بادام به کشورهای مختلف فعالیت می نماید اگر شما هم قصد خرید،فروش و یا صادرات بادام را دارید می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و آماده همکاری با تولید کنندگان،تجار و مشتریان خارجی می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادامصادرات بادام به اماراتصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی به امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *