فروش پسته و مغز پسته اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته و مغز پسته اعلا

فروش پسته و مغز پسته اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته و مغز پسته تازه و درجه یک ایرانی را بدون واسطه به خریداران ارائه می نماید.

فروش پسته و مغز پسته اعلا

پسته یکی از معروف ترین و محبوب ترین انواع خشکبار در دنیا است. کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است.پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد و طعم بسیار عالی میزان تقاضای بالایی از نقاط مختلف دنیا دارند. معروف ترین انواع پسته در ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی(پسته اوحدی)

 

تقسیم بندی پسته

هر یک از انواع پسته از نظر شکل ظاهری،نوع کاشت و برداشت،اندازه و دیگر ویژگی ها با یکدیگر متفاوت می باشند در یک تقسیم بندی کلی انواع پسته های ایرانی را از نظر شکل ظاهری به دو گروه پسته بادامی و پسته فندقی تقسیم می کنند. پسته هایی که ظاهری بلند و کشیده دارند جزو ارقام بادامی به شمار می روند مانند پسته اکبری و احمد آقایی و پسته هایی که شکلی گرد و کروی دارند جزو ارقام فندقی محسوب می شوند مانند پسته کله قوچی و پسته اوحدی.

انواع مغز پسته

مغز پسته نیز مانند پسته در انواع و کیفیت های مختلف به بازار عرضه می گردد معروف ترین انواع مغز پسته در ایران شامل مغز پسته سبز،مغز پسته کال یا کالک،مغز پسته معمولی،مغز پسته دو پوست و مغز پسته لپه و دندانه می شود.

قیمت پسته

قیمت پسته با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله نوع،انس،درجه خندانی،رویت پسته،کیفیت و تازگی مغز تعیین می گردد. قیمت مغز پسته نیز با توجه به نوع،انس و رنگ آن محاسبه می شود. البته عوامل دیگری هم چون نوسانات بازار،میزان عرضه و تقاضا،حجم خرید و سال تولید محصول نیز بر قیمت پسته و مغز پسته تاثیر گذار است.

مناطق تولید کننده پسته در ایران

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از این رو از آن در مصارف خوراکی و در صنایع مختلف استفاده می شود. پسته درختی کوچک و بیابانی است و در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان گرم رشد می کند. بیشترین حجم از پسته های ایرانی در استان های کرمان،سمنان،یزد،فارس و خراسان تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع پسته و مغز پسته مرغوب تولید شده در نقاط مختلف کشور را بدون واسطه و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته و مغز پستهپسته و مغز پسته اعلافروش پسته اعلافروش پسته و مغز پستهفروش پسته و مغز پسته اعلافروش مغز پسته اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *